Όλες οι παρέες συζητάνε για το σεξ, ανεξάρτητα της δομής και των χαρακτηριστικών τους. Σχολιάζουν και κρίνουν οτιδήποτε το αφορά. Η κάθε παρέα αποτελείται από συγκεκριμένους χαρακτήρες, οι οποίοι πάνω στο θέμα έχουν μια ιδιαίτερη συμπεριφορά. Είτε άντρας είτε γυναίκα, ανήκεις σε μία απ’ τις παρακάτω κατηγορίες, που θα αναλυθούν με επιστημονική σοβαρότητα κι επιχειρηματολογία. Αν όχι, ρώτα τους φίλους σου να σου πουν την αλήθεια.

Ο παπάτζας: Η αγαπημένη μου κατηγορία. Ο παπάτζας ή «εμπειρίας» ή «αποτυχημένο καμάκι» είναι ο φίλος που κάθε φορά θα το παίζει ιστορία. Ο επιβήτορας των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών προσπαθεί πάντα να φέρνει τη συζήτηση στο σεξ, με σκοπό να μεταλαμπαδεύει τις ανεκτίμητες γνώσεις κι εμπειρίες του. Χαρακτηριστικά του είναι οι τρομερές επιδόσεις του, οι συγκλονιστικές ιστορίες του κι οι πολύτιμες συμβουλές του. Κουβαλάει πάντα μαζί του ένα ληγμένο, αχρησιμοποίητο προφυλακτικό και θα μιλάει με τεράστια άνεση για το σεξ. Συνήθως, χρησιμοποιεί ατάκες όπως: «Εντάξει, δεν είναι τίποτα σπουδαίο το σεξ», «Όχι ότι θέλω να το παινευτώ, αλλά», «Άκουσέ με, ξέρω κάτι παραπάνω». Αν τον αμφισβητήσεις, θα το πληρώσεις ακριβά.

Ο άνετος: Είναι ο τύπος που κάθεται και παρακολουθεί χαμογελαστός τις διαλέξεις του παπάτζα. Δεν τον ενδιαφέρει να πάρει μέρος σε μια τέτοια συζήτηση. Νιώθει σίγουρος για τον εαυτό του και τις εμπειρίες του, χωρίς να μιλάει ώρες για τη χθεσινοβραδινή ξεπέτα στις τουαλέτες ενός κλαμπ. Δεν προσπαθεί να φανεί, δε δίνει συνεχώς συμβουλές, δεν το παίζει αυθεντία. Ακόμη και στην περίπτωση που θα ερωτηθεί, θα απαντήσει με γενικά, αόριστα λόγια για τις πεποιθήσεις και τις απόψεις του. Τον ξεχωρίζεις από τα αυτοσαρκαστικά του σχόλια για μεγέθη κι αριθμούς: «Δηλαδή, εμείς με τα 12 εκατοστά, τι πρέπει να κάνουμε;». Αποτελεί το αντίπαλο δέος του πρώτου.

Ο ντροπαλός: Είναι ο άνθρωπος που μόλις ξεκινήσει η συζήτηση, θα κατεβάσει το κεφάλι και θα καρφώσει τα μάτια του στο πάτωμα. Προσεύχεται να αλλάξει θέμα η παρέα, όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ίσως, είναι παρθένος ή απλά δε νιώθει αρκετά εξοικειωμένος με το σεξ. Τρέμει τη στιγμή που κάποιος θα τον ρωτήσει οτιδήποτε, καταφεύγοντας πάντα σε ασφαλείς απαντήσεις ή τρόπους διαφυγής. Συχνά, επηρεάζεται από όσα ακούει και προσπαθεί, δυστυχώς, να τα εφαρμόσει. Σοκάρεται τόσο εύκολα όσο και κοκκινίζει. Κατά πάσα πιθανότητα, κάνει σεξ με τα ρούχα, κλειστά τα φώτα και τα μάτια, ενώ η ένταση βρίσκεται στο mute.

Ο χασάπης: Έχει τη νοοτροπία «Όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω». Όλοι έχουμε στην παρέα μας ένα λιγούρη, του οποίου τα στάνταρ είναι πιο χαμηλά κι απ’ τους καλεσμένους στα Παρατράγουδα. Οποιαδήποτε και να περάσει από μπροστά του, όχι μόνο «τρώγεται», αλλά βγάζει κι όλους τους υπόλοιπους σνομπ. Το πολύ το φίκι-φίκι, ξέρεις εσύ.

Ο σνομπ: Νομίζω, είναι ξεκάθαρη αυτή η κατηγορία. Ο αντι-χασάπης περιμένει το μοντέλο εξ ουρανού. Δε συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο απ’ το τέλειο πρόσωπο, τις ιδανικές αναλογίες κι ένα μυαλό ξυράφι. Βρίσκει αρνητικά σε όλους τους υπόλοιπους, ενώ την τελευταία φορά που έκανε σεξ, είχε βγει σε κυκλοφορία το πρώτο Nokia 3310. Πιστεύει πως αξίζει τον καλύτερο σύντροφο, χωρίς να υπάρχει κανένα στοιχείο του που να το υποστηρίζει. Μετά να σας βάλουμε να ανακαλύψετε και την Ατλαντίδα.

Ο περίεργος: Εντάξει, οι περισσότεροι απ’ τους παραπάνω είναι παράξενοι, όμως, αυτός είναι ο χειρότερος. Είναι ο «δεν ξέρω γιατί τον κάνεις ακόμη παρέα» φίλος, ο οποίος θα κάνει συνέχεια περίεργες ερωτήσεις. «Και για πες, ρε μεγάλε, είναι καλή η δικιά σου στο κρεβάτι;», «Ρε αδερφέ, να σε ρωτήσω, μήπως μπορώ να πάω με την αδερφή σου;», «Ρε φιλενάδα, τώρα που χωρίσατε, μπορείς να μου πεις αν είναι καλός στο σεξ, γιατί θέλω να του την πέσω;». Πάτε καλά, ρε μαλακισμένα; Ποιος σας έβαλε να μας τρελάνετε; Σίγουρα, θα υπάρχουν και βίτσια που ντρέπονται να παραδεχτούν πως γουστάρουν μετά το πρώτο κράξιμο που έφαγαν.

Φαντάζομαι ότι όλο και κάποιο είδος θα ξέχασα. Προσωπικά, αυτές πιστεύω είναι οι βασικότερες κατηγορίες και σίγουρα θα έχεις ήδη κάποιον στο μυαλό σου. Φίλοι μας είναι, τους αγαπάμε και γι’ αυτό το λόγο τους κοροϊδεύουμε.

Συντάκτης: Θάνος Αραμπατζής
Επιμέλεια κειμένου: Πωλίνα Πανέρη