Article of the day: Βρείτε εδώ το πρώτο άρθρο της νέας pillowfighter Κατερίνας Κύρκου!

pillow26715

Η απόλαυση είναι κομμάτι της ζωής μας. Δυστυχώς όμως τα ωραία πράγματα κάποτε τελειώνουν. Κάπως όμως πρέπει να γίνει, ώστε να τα ευχαριστιόμαστε όσο περισσότερο γίνεται. Ο έρωτας δεν αποτελεί εξαίρεση. Παράπονα για τη διάρκεια της πράξης ακούγονται σχεδόν σε κάθε παρέα. Ακολουθούν 5 τρόποι να καθυστερήσεις τη στιγμή της μέγιστης απόλαυσης, αυξάνοντας λίγο περισσότερο τη διάρκεια της επαφής με τον παρτενέρ σου.

 

1. Έμφαση στα παιχνίδια πριν…

Στο πάθος της στιγμής, θέλοντας εδώ και τώρα τον άλλον, βιαζόμαστε να φτάσουμε στο «κυρίως γεύμα» και δε δίνουμε την απαραίτητη σημασία στα «ορεκτικά». Ξεχνάμε, όμως, πως τα ορεκτικά είναι αυτά που ανοίγουν παραπάνω την όρεξη, ώστε να ευχαριστηθούμε σε μεγαλύτερο βαθμό το γεύμα που ακολουθεί. Το ίδιο ισχύει και κατά την επαφή. Τα παιχνίδια που προηγούνται μπορούν να καθυστερήσουν τη στιγμή της μέγιστης απόλαυσης, δίνοντας περισσότερο χρόνο και έμφαση στη συνολική διαδικασία της πράξης. Τα χάδια σε ιδιαίτερες ζώνες ή σε σημεία που εξάπτουν τη φαντασία του παρτενέρ, ακόμα το άγγιγμα σε σημεία που δεν περιμένεις αυξάνουν κατακόρυφα τη διάθεση, δημιουργώντας μεγαλύτερη επιθυμία για την επίτευξη της πράξης.

 

2. Βελτίωση αντοχής μέσω εξάσκησης

«Practice makes perfect», που λένε και στο χωριό μου. Πέρα από τα εμφανή οφέλη του να εξασκείσαι τακτικά στο συγκεκριμένο άθλημα, βελτιώνεις τις αντοχές σου και μαθαίνεις λίγο καλύτερα το σώμα σου. Όσο πιο εύκολο σου είναι να αντιλαμβάνεσαι τι σου συμβαίνει , τόσο πιο απλό θα είναι να το ελέγξεις. Κι αν καταφέρεις να το ελέγξεις, θα μπορείς να καθορίσεις έως ένα βαθμό και τη διάρκεια της επαφής. Επίσης, το άγχος παίζει κομβικό ρόλο στην ποιότητα της επαφής, αφού η παρουσία του δε σου επιτρέπει να απολαύσεις τη διαδικασία στον βαθμό που θα ήθελες. Η εξάσκηση και το «γνώθι σαυτόν» θα σε βοηθήσουν να περιορίσεις τον συγκεκριμένο παράγοντα.

 

3. Παιχνίδια που να διακόπτουν την επαφή

Μία βασική πτυχή της επαφής, που συνήθως παραγκωνίζεται για διάφορους λόγους, είναι τα παιχνίδια. Παιχνίδια αλλαγής ρόλων, βοηθήματα, καθώς και οτιδήποτε θα μπορούσε να σε αναστατώσει και να εξάψει τη φαντασία σου, ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Τέτοιου είδους παιχνίδια θα μπορούσαν να διακόψουν την πράξη, ενώ όχι μόνο δε θα χαλούσαν το κλίμα, αλλά θα το φούντωναν ακόμα περισσότερο. Ειδικά αν επιλέξεις να κάνεις κάτι απρόβλεπτο που ο παρτενέρ σου ούτε φανταζόταν, η επιτυχία θα είναι εγγυημένη. Η ευχάριστη αυτή αλλαγή θα καθυστερήσει τη μέγιστη απόλαυση, επιτρέποντάς σου να απολαύσεις τον παρτενέρ λίγο ακόμα.

 

 

4. Take a break

«Όποιος βιάζεται, σκοντάφτει». Τελικά ο λαός έχει αποδώσει μεγάλες αλήθειες μέσω των ρητών του. Έχεις αργήσει για τη δουλειά και πρέπει να φύγεις; Σχολάνε τα παιδιά από το σχολείο και πρέπει να πας να τα πάρεις; Αν η απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις είναι «όχι», γιατί βιάζεσαι; Πώς θα απολαύσεις κάτι, οτιδήποτε, αν βιάζεσαι; Όλα θέλουν τον χρόνο τους. Αν νιώθεις πως πλησιάζει η στιγμή, κάνε ένα διάλειμμα. Πάρε μία ανάσα και συνέχισε μετά. Ακόμα και η αλλαγή στάσης μπορεί να θεωρηθεί ως μικρό διάλειμμα. Ξεκινήστε από τις στάσεις που δε σας τρελαίνουν τόσο και καταλήξτε στις αγαπημένες σας. Με τον τρόπο αυτό, η διάρκεια της πράξης θα αυξηθεί αρκετά λεπτά.

 

5. Ασκήσεις Kegel

Οι ασκήσεις Kegel ενδυναμώνουν τους μύες του πυελικού εδάφους, δηλαδή τους μύες που στηρίζουν τη μήτρα στη γυναίκα, την ουροδόχο κύστη, το λεπτό έντερο και το ορθό. Παρέχουν οφέλη σε άνδρες και γυναίκες, καθώς συμβάλλουν στον έλεγχο της ακράτειας και εντείνουν την ευχαρίστηση κατά τη διάρκεια της επαφής. Οι ασκήσεις αποτελούνται από επαναλήψεις συσπάσεων (2-3 δευτερολέπτων αρχικά) των πυελικών μυών. Οι κύκλοι επαναλήψεων και η διάρκεια της σύσπασης αυξάνονται όσο περισσότερο ασχολείσαι με τη συγκεκριμένη ομάδα μυών. Οι γυμνασμένοι πυελικοί μύες μπορεί να σε βοηθήσουν να το απολαύσεις περισσότερο!

Συντάκτης: Χρυσούλα Τ.
Επιμέλεια κειμένου: Βασιλική Γ.