Article of the day: Η Αλίκη Μουσμούλα ερμηνεύει τη θεωρία στους στίχους της Μποφίλιου. Δες εδώ το άρθρο. 

r919

Η κορύφωση είναι ουσιαστικά ο τρόπος που το σώμα μας ανταμείβει την ολοκλήρωση της ερωτικής πράξης. Είναι η στιγμή που το σώμα και οι αισθήσεις φτάνουν στο απόγειο, η στιγμή που εκατοντάδες ορμόνες ενώνουν τις δυνάμεις τους έτσι ώστε η ευχαρίστηση να φτάσει στο ζενίθ της. Αυτό όμως είναι το τέλειο σενάριο. Γιατί υπάρχουν στιγμές που το σενάριο αυτό ναυαγεί και η ευχαρίστηση μένει να είναι κείμενο για την επόμενη ταινία. Κι έπειτα ξανά για την επόμενη, και μία ακόμη φορά. Και ξαφνικά παγώνεις μπροστά στη συνειδητοποίηση πως το σώμα σου, είτε με τον συγκεκριμένο παρτενέρ είτε γενικότερα, δυσκολεύεται να τελειώσει. Πριν αγχωθείς όμως, να σου πω πως αυτό δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.

Λίγη ώρα αφιερωμένη στα θαυματουργά παιχνίδια που συμβαίνουν πριν, ή ο συνδυασμός ενός εγκεφαλικού τύπου με έναν παρτενέρ που αδυνατεί να αντιληφθεί ακόμα και το κόνσεπτ του φτιαγμένου μυαλού κι έρχεται το γνωστό «το χάσαμε το κορμί πατριώτη». Δύο βασικοί παράγοντες που μαθηματικά οδηγούν στη δυσκολία. Παθολογικά αίτια όπως πόνος κατά την επαφή, ή ψυχολογικά αίτια όπως παραδείγματος χάριν το έντονο άγχος, είναι μερικοί ακόμη παράγοντες που δε βοηθούν στο να επιτευχθεί ένα καλό κρεβάτι και κατά συνέπεια να επέλθει το πολυπόθητο τελείωμα.

 

 

Παρακάτω θα δούμε έξι τρόπους οι οποίοι θα βοηθήσουν έτσι ώστε να το βιώσεις ευκολότερα· κι αν θέμα δυσκολίας δεν υφίσταται τότε ρίξε μια ματιά γιατί ίσως φέρουν μεγαλύτερη ένταση.

 

1. Μήπως να συντονίσεις μυαλό με σώμα;

Χίλια δύο πράγματα περνάνε από το μυαλό μας κάθε μέρα και είναι γνωστό πως οι νυχτερινές ώρες ευνοούν την ένταση του μυαλού. Την ώρα λοιπόν που τα αίματα μπορεί να ανάψουν, είναι σχεδόν λογικό να φουντώνουν και οι σκέψεις, αφού το μυαλό αποκτά υπερδιέγερση. Περνάνε ίσως εικόνες από τον νου που αφορούσαν το προηγούμενο κομμάτι της ημέρας. Δώσε σου όμως χρόνο. Κάνε συμφωνία με τον εαυτό σου πως δε θα αφήσεις το παιχνίδι να προχωρήσει στο κυρίως αν το μυαλό σου δεν είναι πρώτα άδειο. Πάρε ανάσες, αφέσου σε αισθήσεις και άσε τις προηγούμενες ώρες στο παρελθόν -εκεί όπου και ανήκουν. Συγκεντρώσου στο κορμί που έχεις δίπλα σου! Στο τελείωμα της ημέρας ήρθε η ώρα να το απολαύσεις, να πάρεις τη ρεβάνς και μαζί με την ημέρα να τελειώσεις κι εσύ.

 

2. Επτά, επτά, επτά, επτά…

Που έλεγε και η Μόνικα από τα φιλαράκια, ή αλλιώς, για τους τρεις ανθρώπους στον πλανήτη που δεν κατάλαβαν για τι πράγμα μιλάμε, στρέψε την προσοχή του συντρόφου σου στο σημείο που σε φτιάχνει περισσότερο και ζήτα του να μείνει εκεί. Δε χρειάζεται καν να μιλήσεις. Η γλώσσα του σώματος και οι ήχοι ευχαρίστησής σου θα δώσουν από μόνες τους τις σωστές κατευθυντήριες γραμμές στον παρτενέρ έτσι ώστε να παραμείνει κι άλλο, ναι κι άλλο (αυτό μπορείς να το πεις κιόλας) στο σημείο εκείνο που σε τρελαίνει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο. Με το να παραμείνεις συγκεντρωμένος στο σημείο εκείνο, αυτόματα ο εγκέφαλός σου θα λάβει δράση διευκολύνοντας το αποτέλεσμα.

 

3. Παιχνίδια φαντασίας σε τρία, δύο, ένα, πάμε!

Δεν είναι μυστικό πως ο καθένας από εμάς έχει μια (καλά μπορεί και παραπάνω) εικόνες στη φαντασία του που παίζουν συχνά πυκνά στο μυαλό του σαν ταινία με πρωταγωνιστή τον ίδιο. Βάλε την ταινία στο play και play with it.

 

4. Μη σκέφτεσαι το happy end

Γιατί έχοντας αυτό στο μυαλό σου δε θα συμβεί ποτέ ακόμα και αν απέναντί σου έχεις τον master του έρωτα. Η ανησυχία για το αν θα τελειώσεις καταστέλλει την επιθυμία και μπλοκάρει την ανταπόκριση του σώματος, δυσκολεύοντας φυσικά το σύστημα να δουλέψει όπως θα έπρεπε και να φτάσει εκεί που θέλεις. Κι αυτό με τη σειρά του κάνει ιδιαίτερα πιθανό το ενδεχόμενο ο παρτενέρ να σκίσει τα πτυχία του, βλέποντας αντί η κορύφωση να έρχεται, να απομακρύνεται με γοργούς ρυθμούς!

 

5. Έβαλες ενάμιση κιλό· ε και; 

Δεν υπάρχει κάτι που να χαλάει περισσότερο την καλή διάθεση και το πάθος, από τις ανασφάλειες που σε κατακλύζουν για το σώμα σου την ώρα του κρεβατιού. Κι αν αυτό περάσει και στον άλλον τότε το παιχνίδι δυσκολεύει μερικά επίπεδα και για τους δύο. Ρε συ, ο σύντροφός σου δε νοιάζεται για το αν το στομάχι σου δεν είναι πλάκα, αν έχεις κυτταρίτιδα ή αν δεν πρόλαβες να ξυριστείς σήμερα. Το μόνο που θέλει είναι να χαλαρώσεις και να απελευθερωθείς, να απολαύσεις τις στιγμές σας λες και το ζείτε σε ταινία. Κι αν αυτό σου φαίνεται δύσκολο, τότε απόλαυσέ τις απλώς χωρίς δεύτερες σκέψεις. Αν δε βγάλεις σύντομα από το μυαλό σου τον αρνητισμό που έχει ως επίκεντρο εσένα, λυπάμαι που στο λέω αλλά κορύφωση, last year.

 

6. Ανάπνευσε σωστά (και κάπως βαριά)

Όπως οι βαθιές ανάσες μάς ηρεμούν όταν βρισκόμαστε σε ένταση, έτσι και οι βαριές ανάσες μας βοηθούν όταν βρισκόμαστε σε (ερωτική) υπερένταση. Οι βαθιές ανάσες για μερικά λεπτά, όσο πλησιάζεις στο τέλος, μπορούν να ανεβάσουν τους καρδιακούς σου παλμούς και να οξύνουν τις αισθήσεις σου κάνοντάς σε να βιώσεις εντονότερα όσα σου προσφέρει τόσο το κορμί σου όσο και ο παρτενέρ σου κατά συνέπεια οδηγώντας σε ευκολότερα στον πολυπόθητο τερματισμό με έπαθλο την κορύφωση.

Είτε κάνεις έρωτα, είτε κάνεις κρεβάτι σκέτο το μόνο σίγουρο είναι πως το αποτέλεσμα πρέπει να σε ευχαριστεί. Ιδανικά κάθε φορά να σε κάνει να λες «αυτό ήταν το καλύτερό μου». Την ώρα εκείνη δε χωράνε ενοχές, άσχετες σκέψεις, σκέψεις ότι δεν το έχεις. Βάζεις την φαντασία στο ρελαντί και its show time baby. And you know what I mean!

Συντάκτης: Εμμανουέλα Μπερτάκη
Επιμέλεια κειμένου: Μαρία Ρουσσάκη