Θριαμβευτική ήταν η επιστροφή των «Αγγέλων» της Victoria’s Secret στη Νέα Υόρκη, με μια πασαρέλα που κατάφερε να ενώσει το παλιό, εκρηκτικό glamour με τη σύγχρονη φρεσκάδα της νέας εποχής του brand. Τα διεθνή μέσα έσπευσαν να την αποθεώσουν, με την Daily Mail να σχολιάζει πως η εταιρεία «άφησε πίσω της τη woke προσέγγιση», επαναφέροντας τη λάμψη που την έκανε θρύλο.

 

 

Μεγάλη πρωταγωνίστρια της βραδιάς ήταν η Μπέλα Χαντίντ, η οποία άνοιξε το show με ένα κατακόκκινο σετ εσωρούχων και αντίστοιχες ζαρτιέρες, σηματοδοτώντας το comeback της μετά τη μάχη της με τη νόσο του Lyme. Η εμφάνισή της ήταν κυριολεκτικά φωτιά — όχι μόνο για το look, αλλά και για το μήνυμα ανθεκτικότητας και δύναμης που μετέφερε.

 

 

Από το runway δεν έλειψε φυσικά η Τζίτζι Χαντίντ, που απέδειξε για ακόμη μια φορά πως η φράση «εκρηκτική γυναίκα» γράφτηκε για εκείνη. Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς ήταν η εμφάνιση της Τζάσμιν Τόουκς, που έγινε ίσως η πρώτη έγκυος γυναίκα που περπάτησε φορώντας δημιουργία της Victoria’s Secret – ένα συμβολικό βήμα για ένα brand που φαίνεται πως πλέον αγκαλιάζει περισσότερο την ποικιλομορφία του θηλυκού σώματος.

 

Gigi and Bella Hadid Turned the Victoria's Secret Fashion Show Into a  Sister Affair | Vogue

 

 

Από τις νέες παρουσίες, ξεχώρισε η σταρ του WNBA Έιντζελ Ρις, η οποία εντυπωσίασε με δύο εμφανίσεις γεμάτες αυτοπεποίθηση, δείχνοντας ότι η θηλυκότητα δεν περιορίζεται σε κανένα καλούπι. Εντυπωσιακή, όπως πάντα, και η Candice Swanepoel, για την οποία η ίδια η Victoria’s Secret προειδοποίησε στο Instagram: «Βρείτε κάτι να κρατηθείτε».

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by People Magazine (@people)

 

Το event απογειώθηκε μουσικά με το ντεμπούτο της Missy Elliott, που ανέβηκε στη σκηνή και παρουσίασε επιτυχίες της όπως το εμβληματικό “Work It”, αποδεικνύοντας πως το comeback της Victoria’s Secret είναι και γιορτή της γυναικείας δυναμικής.

 

Martha Hunt's Nighttime Skincare Routine | Go To Bed With Me

 

Τα τελευταία χρόνια, η Victoria’s Secret πέρασε από μια ριζική μεταμόρφωση. Έπειτα από έντονη κριτική για τη σεξιστική και μη ρεαλιστική απεικόνιση των γυναικών, το brand προσπάθησε να στραφεί προς μια πιο “inclusive” και “empowered” εικόνα, λανσάροντας τη σειρά “VS Collective”. Όμως, η φετινή πασαρέλα δείχνει πως η εταιρεία προσπαθεί πια να ισορροπήσει: να ξαναβρεί τον σέξι χαρακτήρα που την καθιέρωσε, χωρίς να χάνει την αίσθηση ενδυνάμωσης και ποικιλομορφίας.

Το νέο μήνυμα της Victoria’s Secret είναι ξεκάθαρο: ο αισθησιασμός δεν ανήκει σε ένα συγκεκριμένο σώμα, ηλικία ή background — είναι στάση ζωής. Και αν κάτι απέδειξε αυτό το show, είναι ότι τα φτερά των Αγγέλων έμαθαν να πετούν πιο ελεύθερα.