Ένα ακόμα σοβαρό περιστατικό αναδεικνύει τα χρόνια προβλήματα του Προαστιακού. Την περασμένη Παρασκευή, στο δρομολόγιο Αθήνα – Κιάτο, ένα από τα βαγόνια γέμισε καπνούς, προκαλώντας αναστάτωση στους επιβάτες. Η έντονη δυσοσμία από καμένο υλικό οδήγησε τον μηχανοδηγό στην απόφαση να απομονώσει τη μονάδα κλιματισμού και να μετακινήσει τους επιβάτες σε άλλα βαγόνια.



Το ανησυχητικό συμβάν στο δρομολόγιο Αθήνα – Κιάτο που έρχεται να υπογραμμίσει για ακόμα μία φορά την προβληματική κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 6:51 το πρωί της Παρασκευής στο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1302 του Προαστιακού, στο δεύτερο βαγόνι. Ερωτηθείς για τον έλεγχο που θα έπρεπε να είχε γίνει, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, δεν μπόρεσε να δώσει απάντηση διότι όπως είπε δεν έχει αυτά τα δεδομένα στη διάθεσή του.

«Κατά την αναφορά του συμβάντος παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε στα Λιόσια και απομόνωσε τη μονάδα κλιματισμού από όπου έβγαινε η δυσοσμία. Στη συνέχεια πήγε τους επιβάτες στα πίσω βαγόνια και συνέχισε το δρομολόγιο» είπε ο κ. Τερεζάκης.

Ο Παναγιώτης Τερεζάκης, επιβεβαίωσε το περιστατικό, τονίζοντας πως η ευθύνη για τη συντήρηση των τρένων ανήκει στην Hellenic Train. Αναγνώρισε ότι τέτοιου είδους προβλήματα υπήρχαν και στο παρελθόν, αλλά πλέον έρχονται στο φως της δημοσιότητας, επισημαίνοντας την ανάγκη για διορθωτικές ενέργειες.

«Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού από τα προηγούμενα 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχει. Συσσωρευμένα προβλήματα 15ετίας δεν μπορούν να ληθούν σε έναν μήνα, έναν χρόνο».

Ο κ. Τερεζάκης απέδωσε τις δυσλειτουργίες στην ελλιπή χρηματοδότηση και την έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, υπογραμμίζοντας ότι τα συσσωρευμένα προβλήματα δεν μπορούν να επιλυθούν άμεσα, παρά την όποια προσπάθεια καταβάλλεται.