Κάποιες σκηνές δε γράφονται απλώς για να προβληθούν. Γράφονται για να αφήσουν κάτι πίσω τους. Να θυμίσουν πως η αγάπη δε χρειάζεται ετικέτες, ούτε και πολλά πολλά για να δηλώσει την παρουσία της, χρειάζεται μόνο δύο ανθρώπους που τολμούν να είναι ειλικρινείς. Μια τέτοια στιγμή ήταν η ερωτική σκηνή ανάμεσα στον Άγγελο και τον Οδυσσέα στη σειρά «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη— μια σκηνή που προκάλεσε συγκίνηση, συζήτηση και τελικά, τρυφερά αισθήματα.
Το συγκεκριμένο επεισόδιο, που προβλήθηκε στις 21 Οκτωβρίου από τον ΑΝΤ1, συγκίνησε βαθιά τους τηλεθεατές. Τα social media γέμισαν με σχόλια που μιλούσαν για μια από τις πιο ρεαλιστικές, γλυκές και συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές που έχουμε δει ποτέ στην ελληνική τηλεόραση.
Ο Αλέξανδρος Πιεχόβιακ, που υποδύεται τον Άγγελο, μίλησε για τη σκηνή με ειλικρίνεια και ευγνωμοσύνη, αποκαλύπτοντας πόσο ιδιαίτερη ήταν για εκείνον η διαδικασία του γυρίσματος. Σε βίντεο που ανέβηκε στον επίσημο λογαριασμό του ΑΝΤ1 στο Instagram, ο ηθοποιός ρωτήθηκε ποια σκηνή της σειράς ξεχωρίζει. Η απάντησή του ήρθε αβίαστα:
View this post on Instagram
«Η πρώτη σκηνή που μου έρχεται στο μυαλό, η οποία είναι και πάρα πολύ κομβική για την ιστορία του Άγγελου και του Οδυσσέα, είναι η ερωτική μας σκηνή. Δεν είναι μία σκηνή κομβική μόνο για τους δύο ρόλους, αλλά ήταν και μία πάρα πολύ όμορφη διαδικασία για εμάς τους ίδιους τους ηθοποιούς».
Ο Αλέξανδρος Πιεχόβιακ στάθηκε ιδιαίτερα στο ανθρώπινο κλίμα και την ευαισθησία με την οποία δημιουργήθηκε αυτή η στιγμή:
«Δε θα ξεχάσω ποτέ το πόσο προστατευτικοί ήταν όλοι στο συνεργείο, ο σκηνοθέτης μας, ο Σταμάτης, το πόσο γλυκός ήταν ο Γιώργος ο Ζυγούρης, το πόσο άνετα νιώσαμε και κύλησε τόσο ωραία και ομαλά που μου άφησε μια πολύ γλυκιά αίσθηση στο τέλος ότι εδώ κάτι ωραία πήγε, κάτι κάναμε ωραίο».
Κλείνοντας, ο ηθοποιός μίλησε για το βαθύτερο νόημα της σκηνής, με λόγια που δείχνουν πως πίσω από κάθε γύρισμα, υπάρχει κάτι πιο αληθινό από την εικόνα:
«Αλλά νομίζω ότι πάντα και στους ανθρώπους, καθώς μιλάμε για μια ιστορία αγάπης, έχει περισσότερη σημασία η συνάντηση των ανθρώπων και η διαδικασία, παρά το ίδιο το αποτέλεσμα. Και όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, η αγάπη που κρατάω από αυτό το γύρισμα είναι ανεκτίμητη».
Η ερωτική σκηνή ανάμεσα στον Άγγελο και τον Οδυσσέα ήταν η κορύφωση μιας ιστορίας γεμάτης πάλη, αναζήτηση και αποδοχή. Ο Άγγελος, μετά από μια μακρά πορεία εσωτερικής σύγκρουσης, συνειδητοποιεί ότι ο Οδυσσέας είναι ο άνθρωπος που αγαπά. Παίρνει το θάρρος να τον συναντήσει, να του εξομολογηθεί ανοιχτά τον έρωτά του, και να σταθεί επιτέλους απέναντί του χωρίς φόβο.
Αυτό που ακολουθεί είναι μια σκηνή γεμάτη τρυφερότητα και πάθος. Μια στιγμή που μοιάζει περισσότερο με εξομολόγηση παρά με ερωτική σκηνή, όπου οι δύο ήρωες αφήνονται στα συναισθήματά τους, ανταλλάσσουν φιλιά και, κυρίως, αφήνουν την αγάπη να πει τα πάντα χωρίς λόγια. Για τον Οδυσσέα, η επιστροφή στις Σέρρες από την Αθήνα γίνεται η αρχή μιας νέας ζωής. Για τον Άγγελο, η σκηνή αυτή είναι η λύτρωση — η στιγμή που επιτέλους αγαπά χωρίς να κρύβεται.
Κι έτσι, μέσα σε λίγα λεπτά τηλεόρασης, οι «Σέρρες» κατάφεραν κάτι σπάνιο: να δείξουν πως η αγάπη, όταν είναι αληθινή, δεν έχει φύλο, δεν ορίζεται από ταμπέλες, δε φοβάται το σκοτάδι. Και ναι, μπορεί να υπάρξει και αυτή η τηλεόραση, τελικά.