Article of the day:  Μάθε πώς να λες τα χαρτιά σε απλά κι εύκολα βήματα. Δες εδώ.

6ut7i

Κρύφτηκε στη δεξιά κουίντα της σκηνής και κοίταξε τον κόσμο. Γεμάτη η πλατεία του θεάτρου· όλα ήταν έτοιμα για την παράσταση. Στην αριστερή κουίντα άλλη μια σκιά σάλευε και περίμενε να χτυπήσει το κουδούνι. Δύο άνθρωποι έτοιμοι να παίξουν το δικό τους έργο. Το κουδούνι ήχησε, τα φώτα της πλατείας έσβησαν, η κόκκινη αυλαία σηκώθηκε και μόνο ο κεντρικός προβολέας έμεινε ανοιχτός να φωτίζει το κέντρο της σκηνής.

 

Πράξη πρώτη: Επιθυμία (Προνύμφη)

Έχεις δει τις προνύμφες πόσο λαίμαργα κι αχόρταγα τρώνε τα φύλλα από τα δέντρα; Κάπως έτσι γίνονται κι οι άνθρωποι όταν αρχίζει τον χορό η τεστοστερόνη με τα οιστρογόνα. Γεννιέται μια ζωώδης ανάγκη για την κατάκτηση του αντικειμένου του πόθου τους. Αν νομίζεις ότι μπορείς να γλιτώσεις από το πρώτο στάδιο του έρωτα που είναι -σύμφωνα με την κορυφαία ανθρωπολόγο Έλεν Φίσερ- η επιθυμία, γελιέσαι. Το παιχνίδι μόλις άρχισε και χρειάζεται δυνατούς παίκτες και γερό στομάχι, καθ’ ότι μπορεί να διαρκέσει από έξι μήνες έως κι έναν χρόνο. Η λαχτάρα να γνωρίσεις τον άνθρωπο που προκάλεσε αυτή την έκρηξη ορμονών στον οργανισμό σου σε φτάνει στα όριά σου. Το κυνήγι μόλις έχει ξεκινήσει, ενώ εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι πρόκειται να σου συμβεί. Η λαγνεία κι η ερωτική επιθυμία είναι στο απόγειό τους ενώ ο έρωτας έχει βγάλει τα τόξα του από τη φαρέτρα κι ετοιμάζεται για πόλεμο ανελέητο. Η προνύμφη ξεκινάει να υφαίνει το κουκούλι της κι ετοιμάζεται για το επόμενο στάδιο μεταμόρφωσής της.

 

 

Πόσο ασφαλής αισθάνεσαι στη σχέση σου;

Κάνε τώρα το τεστ!

%cf%81%ce%b5

 

Πράξη δεύτερη: Έλξη (Χρυσαλλίδα)

Η κατάκτηση του πόθου έχει επιτευχθεί από το προηγούμενο στάδιο κι αρχίζεις να ζεις τον λεγόμενο έρωτα. Το συγκεκριμένο στάδιο ονομάζεται «έλξη» κι εδώ παίρνουν σειρά οι εμμονικές φαντασιώσεις. Σε αυτό το στάδιο νιώθεις ότι ένα μαγικό χέρι έχει πατήσει ένα κουμπί και σταμάτησε ο κόσμος να λειτουργεί γύρω σου. Είσαι πλέον σαν τη χρυσαλλίδα που έχει υφάνει το κουκούλι της, έχει χωθεί μέσα και προετοιμάζεται για τη μετέπειτα μεταμόρφωσή της. Αλλά δεν είσαι μόνος σου. Έχεις κλείσει μέσα στο κουκούλι τον άνθρωπο που ξύπνησε αυτό το πάρτι στα εγκεφαλικά σου κύτταρα, με επίτιμους καλεσμένους την αδρεναλίνη, την ντοπαμίνη και τη σεροτονίνη. Σταματάς να τρως, να κοιμάσαι, προσδοκάς την αποκλειστικότητα, θες αυτόν τον άνθρωπο μόνο δικό σου κι οποιοσδήποτε ξενιστής πάει να πειράξει τον κόσμο σας, τον έχεις στήσει στη γραμμή εκτέλεσης.

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το στάδιο της έλξης είναι και το σημείο αναφοράς για τους περισσοτέρους ζωγράφους, ποιητές, συγγραφείς καθ’ ότι εδώ γεννιούνται τα πιο έντονα κι ίσως παράλογα συναισθήματα του έρωτα που αναζωπυρώνουν τη φλόγα της δημιουργίας. Δύο τα τινά στο συγκεκριμένο στάδιο. Ή το κουκούλι, πριν καλά-καλά χωθείτε θα το γκρεμίσει ένας από τους δύο γιατί δεν αντέχεται εύκολα όλος αυτός ο παραλογισμός που πιθανόν να δημιουργήσει ο έρωτας, ή θα παραμείνετε  κρυμμένοι μέσα του ωσότου η χρυσαλλίδα ολοκληρώσει το τελικό στάδιο της μεταμόρφωσής της.

 

Πράξη Τρίτη: Προσκόλληση (Πεταλούδα)

Αν ξεπεράσεις το προηγούμενο στάδιο της  έλξης με επιτυχία, αυτό που έμεινε είναι το τρίτο και τελευταίο στάδιο, εκείνο της «προσκόλλησης» ή διαφορετικά όπως αποκαλείται στην επιστημονική κοινότητα, θα φτάσεις στην «ώριμη αγάπη». Μια αγάπη που διακατέχεται από συντροφικότητα, αμοιβαιότητα και σεβασμό. Η ώριμη αγάπη είναι το πιο σημαντικό συστατικό για τις μακροχρόνιες σχέσεις μέσα στην οποία ωριμάζει η αυτοεξέλιξη κι αυτοβελτίωση του ανθρώπινου ψυχισμού. Αρχίζεις να απομυθοποιείς τον άνθρωπό σου, να ξεγυμνώνεις δικά του και δικά σου κομμάτια, θέτεις υγιή όρια και χτίζετε το μέλλον σας σαν «ένα σώμα». Ακριβώς σαν εκείνο που δημιουργήθηκε μέσα στο κουκούλι της χρυσαλλίδας. Η μεταμόρφωση ολοκληρώνεται. Σπάει η πεταλούδα με τα φτερά της το κουκούλι- δεν το χρειάζεται πια.

Τα φώτα της πλατείας άναψαν. Μια πεταλούδα πέταξε μακριά και η αυλαία έπεσε.

 

Θέλουμε και τη δική σου άποψη!

Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!

Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!

Συντάκτης: Θάλεια Διαμαντούλη
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου