Εκείνο το crush που σιγά-σιγά αρχίζει και καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος των σκέψεών σου, το ίδιο που θέλεις να συνεχίσει η φάση μεταξύ σας, είναι κι αυτό που δεν ξέρεις αν έχει σχέση ή όχι. Κι οι φίλοι τι να πουν, που έχουν μείνει πιστοί ν’ ακούνε ατελείωτους διαλόγους και να διαβάζουν «κείμενα» που εστάλησαν στα μέσεντζερ, για το τι έκανε, πού πήγε, πώς ήρθε. Κουράστηκαν να εξετάζουν τα σενάρια, τα πιθανά και μη, για το αν όλα εν τέλει θα καταλήξουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Σαφώς, σε ένα τέτοιο πρώιμο στάδιο, το αποτέλεσμα, από εγωιστικής άποψης και μόνο, είναι πάντα το ίδιο: πως το crush είναι ελεύθερο. Είναι όμως;

Πάμε να δούμε δέκα πιθανούς τρόπους που θα βοηθήσουν στη διαλεύκανση του συγκεκριμένου μυστηρίου.

 

Τυπικότητα

Όταν ο άλλος είναι ναι μεν ευγενικός αλλά παραμένει τυπικός στη συμπεριφορά του και στην αλληλεπίδραση μαζί σου, δείχνει πως είναι πλήρης. Δε θέλει να δώσει το έναυσμα για περαιτέρω κουβέντα. Δεν το κόβει, μα ποτέ δεν το συνεχίζει. Είναι ξεκάθαρη αυτή η αντίδραση, δε δείχνει να ενδιαφέρεται για κάτι πέρα από αυτά που μοιράζεστε κι ενδεχομένως να υπάρχει κάποιο πρόσωπο στην προσωπική του ζωή.

 

Πράσινη Κουκίδα

Θεωρητικά, η πράσινη κουκίδα στα social media δείχνει δραστηριότητα. Αν ο άλλος είναι συνέχεια ενεργός χωρίς να υπάρχουν συγκεκριμένες δημοσιεύσεις, δύο είναι τα τινά. Η μία είναι ότι η δουλεία του συσχετίζεται άμεσα μ’ αυτό και κατά βάση είναι εργαλείο το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Η δεύτερη επεξήγηση σημαίνει πως κάπου μιλάει, στην περίπτωση που δεν ισχύει η πρώτη. Βέβαια, άτυπα θα προσθέσω και μια τρίτη, να είναι απλώς online όλη μέρα!

 

 

Δημόσια σχόλια

Ένα βασικό σημείο που θα βοηθήσει στην εξιχνίαση του μυστηρίου είναι μια εξονυχιστική ματιά στα διαδικτυακά προφίλ που διαθέτει. Σίγουρα, κάποια σχόλια κάποια σχετικά «likes», ίσως βοηθήσουν στον εντοπισμό του άλλου ατόμου. Αν επικρατεί μια καθώς πρέπει εικόνα, πρόκειται για κάποιον που αυτό που δείχνει είναι, ή κάτι κρύβει. Συνήθως όμως, κάποιο σχόλιο σε κάποια φωτογραφία δείχνει την προσωπική κατάσταση του ατόμου. Πολύ περισσότερο δε, σε ποια σχόλια απαντάει και πώς.

 

Μια απότομη αλλαγή

Αν με το crush, έχετε γνωριστεί από κοινό γνωστό και γνωρίζετε πέντε στοιχειώδη πράγματα για τις συνήθειές του και το πρόγραμμά του, τότε θα μπορέσετε να διακρίνετε την αλλαγή όταν αυτή γίνει απότομα. Όταν σε καθημερινή βάση είναι casual και σε μια ανύποπτη στιγμή η κολόνια έχει κατακλύσει το τετράγωνο, ή από εκεί που είναι κουλ και με το κινητό γραμμένο, δεν το αφήνει από το χέρι του, είναι αδιάσειστα στοιχεία που υποδηλώνουν την ύπαρξη ενός προσώπου στη ζωή του.

 

Σαββατοκύριακα

Όταν βλέπεις έναν άνθρωπο να εξαφανίζεται τα Σαββατοκύριακα μέχρι την επόμενη συνάντησή σας, μια συνάντηση που προκύπτει είτε από τον χώρο της εργασίας, μιας δραστηριότητας, είτε από οτιδήποτε άλλο που έχει να κάνει με το καθημερινό σας πρόγραμμα, χτυπάει η καμπάνα. Τότε, Είτε έχει ένα πολυάσχολο Σαββατοκύριακο, τόσο που κανένα ποτέ δεν είναι ελεύθερο, είτε υπάρχει εκείνο το άτομο με το οποίο μοιράζεται τις ιδιωτικές του στιγμές.

 

Bro

Είναι εκείνη η περίπτωση ανθρώπου, που έχει όλη την καλή διάθεση να είναι γλυκός, φιλικός, ευγενικός κι έχει μια ανεξήγητη γοητεία πάνω του, κάτι που χρήζει παρατηρητικότητας. Αν σου φέρεται με τον ίδιο τρόπο που φέρεται σε όλους -μπροστά σε άλλους- κι αν σπεύδει διαρκώς να εξηγήσει -σχεδόν ενοχικά- σε φίλους και γνωστούς τη φιλική σας σχέση, σημαίνει πως ίσως ανησυχεί μην περαστούν λάθος εντυπώσεις σε κάποιο πρόσωπο πολύ συγκεκριμένο. Άλλωστε κι οι τοίχοι έχουν αυτιά.

 

Ίσως, δεν ξέρω, θα δούμε

Όταν στη φιλική σου προσέγγιση προτείνεις μια έξοδο κι η αντίδραση του άλλου είναι μονολεκτική, χωρίς καμία σαφήνεια, διαρκώς, να ξέρεις πως κάτι δεν πάει καλά. Αν βέβαια οι απαντήσεις εμπεριέχουν τις λέξεις «ίσως, δεν ξέρω, θα δούμε, θα μιλήσουμε» κι άλλες παρόμοιες τέτοιες φράσεις, σημαίνει πως κάποιος άλλος έχει προτεραιότητα. Συνήθως το άλλο πρόσωπο, ή όντως έχει μια υποχρέωση που νιώθει αμηχανία να τη μοιραστεί μαζί σου. Εν ευθέτω χρόνω αυτό θα φανεί.

 

Αντίδραση στο «έχεις σχέση;»

Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα κάποιας ενδεχόμενης κουβέντας, μπορείς να θέσεις διακριτικά ότι «τυχερό είναι το άτομο που σ’ έχει» ή παρόμοιες δηλώσεις που να δίνουν ένα στίγμα κάποιας κατάστασης. Τότε θα δεις την αντίδραση του άλλου. Η απάντηση θα είναι μία από τις τρεις. Η πρώτη θα είναι η ξεκάθαρη «δεν έχω», η δεύτερη θα είναι «ναι, η αγάπη μου» κι η τρίτη θα συμπεριλαμβάνει σιωπή ή χαμόγελο. Στην τρίτη περίπτωση που θα υπεκφύγει, σημαίνει πως έχει σχέση, δε θέλει να το μοιραστεί όμως. Το γιατί δε μας νοιάζει.

 

Διακοπές

Είναι από τις πιο απλές συζητήσεις και ποτέ δεν κινούν υποψίες. Ρωτάς πού πήγε τις πιο πρόσφατες διακοπές, ένα ταξίδι, ένα τριημεράκι. Παίζει ρόλο το αν διευκρινίσει ή όχι την παρέα που είχε, αν ο προορισμός είναι κατά γενική ομολογία προορισμός για ζευγάρια, αν αποφύγει την ερώτηση από άγχος μήπως το πας προς το να πετάξεις καμιά ιδέα για ταξιδάκι τα δυο σας. Όλα στοιχεία που δείχνουν αν πετάει σόλο ή «κρουαζιέρα (δε) θα σε πάει».

 

Το οφθαλμοφανές τηλέφωνο κι ο προσωπικός χώρος

Η πιο συνήθης περίπτωση είναι να μη θέλει ν’ ανταλλάξει τα προσωπικά στοιχεία, ή να καλεί μόνο με πρωτοβουλία δική του για έλεγχο της κατάστασης. Να μπορεί να διαχειριστεί εκ των προτέρων ένα αιφνιδιαστικό τηλεφώνημα που θα φέρει το άτομό του σε δύσκολη θέση μπροστά στη σχέση του. Από την άλλη βέβαια, εξίσου σημαντικό είναι ν’ αποφεύγει οι συναντήσεις να γίνονται στο σπίτι που έχει. Αυτό δείχνει πως μένει με δικό του άνθρωπο, αν δεν έχει δηλώσει εξαρχής ότι μένει με κάποιο άτομο από το οικογενειακό του περιβάλλον. Διαφορετικά, αν δηλώνει ανεξαρτησία, τότε το ενδεχόμενο να υπάρχει μια συγκατοίκηση είναι πιθανό.

 

Αυτές είναι οι επικρατέστερες λύσεις για να εντοπίσεις αν το πρόσωπο που σ’ ενδιαφέρει είναι ελεύθερο- με ανοιχτό το ποσοστό σφάλματος γιατί άνθρωποι είμαστε. Αν και τελικά, ίσως το μόνο στοιχείο που χρειάζεσαι να είναι το ένστικτό σου. Αν ουρλιάζει, κάτι θα ξέρει.

 

Θέλουμε και τη δική σου άποψη!

Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!

Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!

Συντάκτης: Αλεξάνδρα Τσότσου
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου