Η εποχή των σόσιαλ έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και δυνατότητες για τους δημιουργούς περιεχομένου να γίνουν επιτυχημένοι TikTokers και Influencers βγάζοντας καμιά φορά κι ολόκληρο μισθό από μια πλατφόρμα. Η επίτευξη αυτής της επιτυχίας ωστόσο, απαιτεί σκληρή δουλειά και πολλά περισσότερα από τη δημιουργία ενός ενδιαφέροντος περιεχομένου. Με δυο λόγια πρέπει να δημιουργήσεις ένα brand με βασικό προϊόν εσένα.

Σε αυτό το κείμενο δε θα σου μιλήσω σαν αυθεντία, φορώντας τον μανδύα του marketeer, αλλά θα σου δώσω κάποιες συμβουλές με τις τεχνικές που χρησιμοποιώ καθημερινά στα social media, διότι εκεί έξω υπάρχουν κάποια μυστικά και συμβουλές που μπορούν να σε οδηγήσουν προς την επιτυχία, εάν θέλεις να κάνεις τα πρώτα σου βήματα, είτε ως TikToker, είτε ως Influencer. Πάμε να δούμε ποια είναι αυτά;

 

Κατανόηση του κοινού σου

Η κατανόηση του κοινού σου είναι ζωτικής σημασίας. Πρέπει ν’ αναλύσεις ποιο είναι το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις και ποια είναι τα ενδιαφέροντά του και φυσικά, αν το περιεχόμενο το οποίο θα δημοσιεύσεις στοχεύει σε μια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα. Επάνω σε αυτή τη βάση, μπορείς να δημιουργήσεις περιεχόμενο που απευθύνεται απευθείας στις ανησυχίες και τα ενδιαφέροντά των followers σου. Αυτό θα δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση ανάμεσα σ’ εσένα και τους ακολούθους σου.

 

Δημιουργικότητα

Το σημαντικότερο σημείο στα social media είναι η δημιουργικότητα. Το TikTok είναι γνωστό για την αισθητική και την πρωτοτυπία του. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να σκεφτείς μοναδικές κι εντυπωσιακές ιδέες για τα βίντεό σου. Μπορεί να συνοδεύεται από τραγούδια, χορούς, προκλήσεις, διαγωνισμούς ή ακόμη και μικρά σκετς. Ένα καλό tip είναι να πάρεις ιδέες από αντίστοιχα videos του εξωτερικού ή ν’ ακολουθήσεις τα trends που διαμορφώνουν καθημερινά την πλατφόρμα του TikTok. Το σημαντικό είναι να ξεχωρίσεις από το πλήθος και να κερδίσεις το ενδιαφέρον των χρηστών.

 

Συχνότητα αναρτήσεων 

Είναι πολύ σημαντικός κανόνας και δε θα πρέπει να τον παραβλέψεις με τίποτα. Οι χρήστες του TikTok συνήθως προτιμούν τους δημιουργούς που αναρτούν περιεχόμενο σε τακτική βάση. Αυτό διατηρεί το ενδιαφέρον του κοινού σου και βοηθάει τόσο στη διατήρηση όσο και την αύξηση των followers σου. Θα πρέπει να επιλέξεις συγκεκριμένες ημέρες και ώρες για την ανάρτηση περιεχομένου, ώστε να «εκπαιδεύσεις» τους followers σου να περιμένουν περιεχόμενο από σένα συγκεκριμένες ώρες κι ημέρες της εβδομάδας.

 

Χρήση trending hashtags

To αναφέραμε και πιο πάνω, θα πρέπει να εκμεταλλευθείς τις τάσεις του TikTok χρησιμοποιώντας δημοφιλή hashtags. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τα βίντεό σου να εμφανιστούν στα feeds περισσότερων χρηστών και να κερδίσουν νέους followers κι έτσι διευρύνεις το περιεχόμενό σου σ’ ένα μεγαλύτερο κοινό.

 

Συνεργασίες με άλλους TikTokers & Influencers

Οι συνεργασίες με άλλους χρήστες τόσο του TikTok όσο και του Instagram μπορούν να αποδειχθούν πολύ ωφέλιμες. Μπορείς να συνεργαστείς με άλλους TikTokers για κοινά projects, διαγωνισμούς και challenges. Αυτό μπορεί να διευρύνει την εμβέλεια του περιεχομένου σου σε νέους κύκλους κοινού και να σου παρέχει νέες ευκαιρίες και καινούριο αγοραστικό κοινό.

 

Αλληλεπίδραση με τους followers σου

Στον ψηφιακό κόσμο, η αλληλεπίδραση με τους followers σου είναι απαραίτητη. Απάντησε σε σχόλια και μηνύματα των ακολούθων σου. Αυτό δείχνει ότι αναγνωρίζεις κι εκτιμάς τη στήριξή τους, δημιουργώντας ένα συναισθηματικό δέσιμο μαζί τους.

 

Προσωπικό περιεχόμενο

Ένα από τα πιο σημαντικά μυστικά στα social media είναι η προσωπικότητά σου. Ανάδειξε την πραγματική σου πλευρά, μοιράσου τις σκέψεις σου και τα συναισθήματά σου με το κοινό σου. Αυτό θα καταφέρει να δείξει και πιο άμεσα το προφίλ σου στις εταιρίες, που θα θελήσουν να σε προσεγγίσουν γι’ αυτό που “πουλάς”.

 

Ποικιλία περιεχομένου

Δεν πρέπει να περιορίζεσαι σ’ ένα και μόνο είδος περιεχομένου καθώς οι τάσεις αλλάζουν διαρκώς στο TikTok. Προσπάθησε να δοκιμάσεις διάφορα όπως challenges, tutorials, κωμωδία, GRWM και POV. Αυτό διατηρεί το περιεχόμενό σου φρέσκο κι ενδιαφέρον. Το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσεται με νέες λειτουργίες και δυνατότητες καθημερινά. Ενημερώσου για αυτές τις νέες λειτουργίες και χρησιμοποίησέ τες για να προσθέσεις ενδιαφέρον και καινοτομία στο περιεχόμενό σου. Ο χρυσός κανόνας είναι πάντα “ό,τι γίνεται viral, το κρατάς για βασική συνταγή”, ωστόσο κάνεις και τις δοκιμές σου.

Αντί επιλόγου: Η επιτυχία, είτε στο TikTok, είτε ως Influencer δεν έρχεται εν μία νυκτί, καθώς είναι κι αυτό ένα επάγγελμα σαν όλα τα άλλα. Απαιτεί σκληρή δουλειά, υπομονή, αφοσίωση και δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που συνδέεται άρρηκτα με το κοινό σου. Με τη σωστή στρατηγική και το πάθος σου για το δημιουργικό περιεχόμενο, μπορείς να καταφέρεις να κερδίσεις την προσοχή και την υποστήριξη ενός κοινού που ουσιαστικά πιάνει όλους όσους διαθέτουν ρούτερ και 4g. Κι όσο κι αν σνομπάρεις, μιλάμε για μεγάλο κοινό.

Συντάκτης: Ανδρέας Πετρόπουλος
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου