Είναι πολλές οι φορές που σε σειρές χρόνων οι πρωταγωνιστές θέλουν να φύγουν από την παραγωγή, ή θέλουν «να τους φύγουν» από την παραγωγή κι έτσι γίνεται ένα τεράστιο νοηματικό άλμα στο τόξο του χαρακτήρα τους, καταλήγοντας σε δυο-τρία επεισόδια εκτός τόπου και χρόνου, έχοντας άλλη κατάληξη από αυτή που χτίζανε χρόνια στη σειρά ή βρίσκοντας ένα αρκετά απότομο κι άδικο τέλος (βλέπε Βούλα-Μηνάς Μουρμούρα).

Έτσι και στον Σασμό, η προσωπικότητα της Θοδώρας, υποδυόμενη από την ταλαντούχα ηθοποιό Δανάη Παππά, που κάναμε αμάν για να τη δούμε ευτυχισμένη και ήρεμη στην αγκαλιά του άλλοτε μπράβου κι αστυνομικού Γιώργου (Γιώργος Γεροντιδάκης), που μέχρι και η Γαρμπή τραγούδησε “ασφαλώς και μπορώ” για τον έρωτά τους, που πέρασαν όλες τις εκφάνσεις της καχυποψίας και της αίσθησης του επικίνδυνου έρωτα, που έφτασε να ξεπεράσει ως και των πρωταγωνιστών, φτάνει τώρα να γράψει τίτλους τέλους.

Η ανακοίνωση περί αποχώρησής της έχει ανατρέψει τα δεδομένα του σεναρίου. Εφόσον, λοιπόν, η Δανάη Παππά είναι έτοιμη να πει το ύστατο “χαίρε” οι σεναριογράφοι αναγκάστηκαν να διαμορφώσουν μια πλοκή που θα επηρεάσει και τον έρωτά της, ο οποίος εκ των πραγμάτων πρέπει να λήξει χωρίς να αφήσει τρύπες παντού. Η εξόδιος ακολουθία της Θοδώρας, η οποία θα λάβει χώρα στα επόμενα επεισόδια, ωστόσο, φαίνεται πως θα μας αφήσει σε μια αμηχανία, αφού καταστρέφεται ολίγον τι, όλο το στόρι που κάναμε αμάν για να φτιαχτεί. Η ανατροπή αυτή δεν είναι μόνο ένα γεγονός που προβληματίζει το κοινό, βέβαια, αλλά και τους ίδιους τους συντελεστές της σειράς, που προσπαθούν να βρουν τρόπους να εξηγήσουν τη σεναριακή ανάγκη για αυτήν την αλλαγή. Κοινώς, όταν χτίζεις ένα στόρι έναν χρόνο και το διαλύεις σε 3 επεισόδια, είναι λογικό να περιμένεις ότι κάτι δε θα πάει και τόσο καλά στη ροή. Ερωτήματα περί σεναριακής σκοπιμότητας και ποιοτικής ανάπτυξης του χαρακτήρα της Θοδώρας ανακατεύονται με το «μπάλωμα» που πάει να γίνει.

Το οποίο μπάλωμα, μοιάζει με τη βδομάδα των παθών, ούτε λίγο ούτε πολύ. Η ίδια χάνει το παιδί που κυοφορεί, την ίδια εβδομάδα που γίνεται το σώσε στο χωριό με τον θάνατο του Νικηφόρου και τον αναβρασμό της βεντέτας, με πρωτοστάτες αυτή τη φορά (και δικαίως) Μαθιό, Βασιλική αλλά κι Αστέρη. Κάπως έτσι λοιπόν θα έρθει και η ρήξη στον αρραβώνα της με τον Γιώργο, κι αφού ο γάμος σχολάει μια και καλή, εκείνη θα πέσει σε κατάθλιψη. Και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά, παθαίνει κι ένα τροχαίο δυστύχημα, χωρισμένη πια και μετά την αποβολή της. Εντάξει ρε παιδιά, βάλτε τη να περπατήσει και σε κάρβουνα.

Αφού λοιπόν παιχτεί αυτή η φρικιαστική εβδομάδα, θα δούμε τη Στέλλα (Ευγενεία Σαμαρά) πια να έρχεται κοντά με τον Γιώργο, σε μια σεναριακή ανατροπή που μοιάζει αρκετά πρόχειρη, μιας και οι δυο τους δε φαίνεται -προς το παρόν τουλάχιστον- να έχουν την ίδια χημεία. Κι αναρωτιόμαστε, είναι όλο αυτό ένας φαντασμαγορικός τρόπος να ταρακουνήσουν τα νερά στο σενάριο; Μια ανάγκη να μην υπερβεί ο έρωτας της Θεοδώρας και του Γιώργου εκείνον του Αστέρη και της Αργυρούς (όπως έχουμε δει πολλές φορές να συμβαίνει με β’ ρόλους που το love story τους είναι περισσότερο εντυπωσιακό για το κοινό, ή μήπως ένας τρόπος να “φυγαδεύσουν την Παππά από τη σειρά με πυροτεχνήματα;

Ό,τι και να είναι, εμείς τους θέλαμε μαζί. Ασφαλώς και μπορούν, όμως, απ’ την αρχή ν’ αρχίσουν.