Δύσκολα θα πετύχεις άνθρωπο που δεν του αρέσουν τα πατατάκια. Αγαπημένο σνακ λοιπόν για τους περισσότερους -αν και δεν έχει τίποτα καλό να προσφέρει στον οργανισμό πέρα από την ευχαρίστηση του ουρανίσκου- που συντροφεύει την μπίρα μας, τις μεταμεσονύχτιες λιγούρες μας, τις λοιπές στιγμές «γουρουνιάσματος», τις βραδιές με φίλους με επιτραπέζια κι αλκοόλ κι η λίστα καλά κρατεί.

Οι γεύσεις πολλές ώστε να καλύπτονται όλα τα γούστα· με αλάτι, με ρίγανι, με σκόρδο και ξίδι, μπάρμπεκιου. Μάλιστα διαφέρουν κι ανά χώρα, αφού η κάθε κουζίνα περιλαμβάνει διαφορετικά συστατικά και γεύσεις, βάζοντας στο παιχνίδι πατατάκια που στις υπόλοιπες χώρες ίσως φαντάζουν περίεργα. Μερικά παραδείγματα είναι τα πατατάκια με γεύση λεμόνι, τα πατατάκια με γεύση “bacon mac and cheese” κι ασφαλώς τα ελληνικά με γεύση γύρο και σως γιαορτιού. Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας πείσει για το πόσο περίεργες γεύσεις υπάρχουν εκεί έξω.

Καμία γεύση όμως δεν μπορεί να συναγωνιστεί την ιδέα που είχε η εταιρεία “Chazz” στη Λιθουανία και την οποία υλοποίησε, βλέποντας μάλιστα τις πωλήσεις της ν’ αυξάνονται αρκετά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Ο λόγος για τα πατατάκια με γεύση @ιδίου τα οποία προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών παγκοσμίως.

 

All About Sex | eBook


€5,00

-----

 

Μια τέτοια ανταπόκριση λοιπόν δε γινόταν να μείνει απαρατήρητη από την παραπάνω εταιρεία, προχωρώντας έτσι στη δημιουργία άλλης αντίστοιχης γεύσης. Νομίζω αντιλαμβάνεστε όλοι ποια είναι αυτή. Ασφαλώς τα πατατάκια με γεύσης πeους. Κυκλοφόρησε μάλιστα ήδη και στη χώρα μας, από το ίδιο διαδικτυακό κατάστημα όπως και τα προηγιύμενα πατατάκια, με λεζάντα «Ήρθε η ώρα για τις γυναίκες να πάρουν την εκδίκησή τους. Η εταιρία CHAZZ εισάκουσε τις επιθυμίες των γυναικών και φυσικά δε γινόταν να τις αδικήσει. Επομένως σας παρουσιάζουμε το πολυπόθητο πατατάκι με γεύση ανδρικού μορίου. Εάν λοιπόν δε θυμάσαι τι γεύση έχει και θέλεις να ξυπνήσεις τις πιο άγριες αναμνήσεις σου, απόλαυσέ τα δίχως αύριο. Είναι το τέλειο δώρο για εσένα, αλλά και για να μοιραστείς με τον ανοιχτόμυαλο φίλο σου. Και να ξέρεις.. η γεύση είναι (Ε)Π_ΟΣ (διάλεξε που θα βάλεις το “E”). *Αυστηρά για χρήση από το στόμα.» (Πηγή). Αν λοιπόν είσαι απ’ αυτούς που δε θυμάσαι τη γεύση του κι απλώς τη νοσταλγείς, τώρα υπάρχει η λύση -όπως θα έλεγαν κάποτε και στο Α.Μ.Α.Ν τελεμάρκετινγκ.

Σ’ αυτό το σημείο έχω να θέσω την εξής απορία· το σνακ αυτό το τρως όταν έχεις στομαχική λιγούρα ή όταν έχεις σ@ξουαλική λιγούρα; Ή μήπως όταν έχεις και τα δύο; Τα κάνει όλα και συμφέρει ένα πράμα. Οφείλω ν’ αναφέρω για να προλάβω κάθε είδους λιγούρα ότι η ίδια η εταιρεία παραγωγής αναφέρει στο site της ότι η εν λόγω γεύση είναι για γενναίους. Να πανικοβληθώ;

Πάμε όμως στο βασικότερο ερώτημα όλων. Πώς στο καλό κατάφεραν να προσομοιώσουν τη γεύση; Επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς πληροφορίες θέλω να ελπίζω ότι ακολούθησαν ακριβώς την ίδια διαδικασία με τα πατατάκια με γεύση @ιδίου, να ζήτησαν δηλαδή από καταναλωτές να περιγράψουν τη γεύση και να έστειλαν στη συνέχεια στις μεγαλύτερες εταιρείες μπαχαρικών τ’ αποτελέσματα, ώστε μετά από δοκιμές να έγινε η τελική επιλογή. Ας βγει κάποιος υπεύθυνα κι ας απαντήσει, γιατί αν δεν έγιναν έτσι τα πράγματα ούτε θέλω να φανταστώ την κατάσταση στα εργαστήρια της εταιρείας.

Επίσης θέλουμε ν’ απαντηθούν επιπλέον κρίσιμα ερωτήματα, όπως τι μέγεθος έχουν τα πατατάκια; Κι αν δε μας απασχολεί ιδιαίτερα αυτό, τότε τι πάχος έχουν, αφού όλοι ξέρουμε ότι αυτό σίγουρα μετράει. Εννοώ ασφαλώς ότι αν δεν έχουν το κατάλληλο πάχος τότε δε θα έχουν τηγανιστεί σωστά. Ακόμη, με τι κρασί ή αλκοολούχο ποτό ταιριάζει καλύτερα τόσο η νέα όσο κι η παλιά γεύση; Συνοδεύονται ευχάριστα με κάποια σως; Υπάρχει πρόβλημα αν συνυπάρξουν κι οι δύο γεύσεις σγτο ίδιο μπολ. Και τελευταία και βασικότερη; Θέλετε να μας προετοιμάσετε για το πιοος είναι ο επόμενος στόχος σας σε γεύση, να μη μας έρθει απότομα;

Τέλος θα παραθέσω την προτροπή από το ελληνικό σάιτ που τα εμπορεύεται «Παραγγείλτε λοιπόν επιτοπέως» όσοι  αντέχετε να το κάνετε κι ανήκετε στην κατηγορία των γενναίων και να συμπληρώσω ότι καλό θα ήταν για την εταιρεία παραγωγής να προσλάβει έλληνες στο τμήμα μαρκετινγκ. Γιατί; Γιατί έχουμε σχετικές άπιαστες ατάκες που θα συμβάλλουν στην προώθηση των προϊόντων της, όπως «μ@υνί τα κάνατε», «είστε για τον λούτσο», «το νινί σέρνει καράβι», «για τον λούτσο καβάλα» και πολλές  ακόμη.

 

Πηγή εικόνας

Συντάκτης: Μαρία Πακιακιό