Για άλλη μια φορά, η Ελλάδα δεν απλώς συμμετέχει — θριαμβεύει. Στα φετινά Leisure Lifestyle Awards του κορυφαίου αμερικανικού ταξιδιωτικού περιοδικού Global Traveler, η χώρα μας απέδειξε ξανά ότι δεν είναι απλώς ένας προορισμός: είναι ένας ζωντανός θρύλος που κερδίζει ψήφους, καρδιές και διεθνή φήμη.

Στην 13η διοργάνωση των βραβείων, η Ελλάδα αναδείχθηκε πρωταθλήτρια στον παγκόσμιο πολιτιστικό χάρτη, κατακτώντας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά την κορυφή στην κατηγορία «Καλύτερα Ιστορικά Αξιοθέατα Διεθνώς» (Best Historical Attractions, International). Δεν είναι απλώς ένας τίτλος, είναι μια απόδειξη ότι η Ακρόπολη, οι Δελφοί, η Κνωσός και το πνεύμα χιλιάδων χρόνων πολιτισμού συνεχίζουν να σαγηνεύουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες.

brown concrete building under blue sky during daytime

Κι αν η Ελλάδα κατέκτησε την Ιστορία, η Σαντορίνη έγραψε τη δική της. Το αιγαιοπελαγίτικο κόσμημα κέρδισε για δωδέκατη συνεχόμενη φορά την πρωτιά ως «Καλύτερο Νησί στην Ευρώπη» (Best Island in Europe). Με τους γκρεμούς της να βυθίζονται στο ηφαίστειο, τις λευκές κατοικίες να φωτίζουν το γαλάζιο του ουρανού και το ηλιοβασίλεμα της Οίας να γίνεται συλλογική αναπνοή, η Σαντορίνη δεν είναι προορισμός, είναι εμπειρία ζωής.

Santorini, Greece

Τα βραβεία Leisure Lifestyle Awards απονέμονται κατόπιν ανοιχτής ψηφοφορίας μεταξύ των σχεδόν 550.000 αναγνωστών του Global Traveler – ενός κοινού που δεν ταξιδεύει απλώς, αλλά «ζει για να ταξιδεύει». Πρόκειται για ταξιδιώτες υψηλού εισοδήματος, το 50% των οποίων είναι ιδιοκτήτες ή υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, ενώ το 93% ταξιδεύει συστηματικά στο εξωτερικό. Σκέψου μόνο: 18 πτήσεις το χρόνο, 210 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων, και η πλειοψηφία ταξιδεύει σε business και first class.

Όπως δήλωσε και ο εκδότης και CEO της FXExpress Publications, Francis X. Gallagher:

«Οι αναγνώστες μας γνωρίζουν τους καλύτερους στον ταξιδιωτικό κλάδο. Οι διακρίσεις αυτές έχουν υψηλή αξία».

Η απονομή και το ελληνικό στοιχείο

Η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου στο Μαϊάμι, με την Ελλάδα να εκπροσωπείται από τον Κωνσταντίνο Χαροκόπο, προϊστάμενο της Υπηρεσίας ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής. Μια παρουσία που ενισχύει το brand “Greece” σε μια στρατηγικής σημασίας αγορά: τις ΗΠΑ.

two chairs and a table in front of a blue door

Η Ελλάδα δεν είναι απλώς trendy

Εκεί που οι άλλοι επενδύουν στο εφήμερο, η Ελλάδα επενδύει στο αιώνιο. Κι εκεί που τα lifestyle βραβεία αντανακλούν τάσεις και γούστα του τώρα, η χώρα μας κατοχυρώνει ξανά μια θέση όχι μόνο στον χάρτη, αλλά και στη μνήμη. Από την Ακρόπολη της Αθήνας και το ιερό των Δελφών, μέχρι το ανάκτορο της Κνωσού στην Κρήτη και την αρχαία Ολυμπία, η χώρα προσφέρει μοναδικά αρχαιολογικά μνημεία που μαρτυρούν την πλούσια κληρονομιά της. Η Θεσσαλονίκη, με τα βυζαντινά της μνημεία, και η Πέλλα, γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, είναι μόνο μερικά από τα σημεία που εντυπωσιάζουν τους επισκέπτες. Η Σαντορίνη, με τα χαρακτηριστικά λευκά σπίτια της, τα εντυπωσιακά ηλιοβασιλέματα και το ηφαιστειακό της τοπίο, συνεχίζει να μαγεύει τους ταξιδιώτες ακόμα κι αν φέτος γνώρισε την σκληρή πλευρά της φύσης.

Γιατί η Ελλάδα δεν είναι one-hit wonder. Είναι ο πολιτισμός που δε γερνάει, το νησί που πάντα μαγεύει, ο ήλιος που πάντα θα κερδίζει τον ταξιδιώτη. Έχουμε ομορφιά- πώς να το κάνουμε!