Το παρόν κείμενο αποτελεί υποψηφιότητα για το διαγωνισμό διηγήματος με θέμα «Το πιο ερωτικό μου καλοκαίρι» που διοργανώνουν το pillowfights.gr και το travel agency 18-24.gr.

Γράφει η Βασιλείου Βασιλική.

Όλα ξεκίνησαν ένα  δροσερό σούρουπο στον καταπράσινο κήπο του σπιτιού μου. Η κολλητή μου η Νάντη  και εγώ αποφασίσαμε φέτος να πάμε μόνες μας διακοπές κάπου μακριά, έτσι για να ξεφύγουμε λίγο από την καθημερινή μας ρουτίνα. Μέσα σε δύο ώρες είχαμε βρει μέρος, κλείσαμε δωμάτιο σε ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο και φυσικά  τα αεροπορικά εισιτήρια που θα μας μετέφεραν για λίγες μέρες στον επίγειο παράδεισο που δεν είναι κανένας άλλος από το νησί της Σαντορίνης. Σε δύο μέρες φεύγαμε και δε βλέπαμε την ώρα να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε τις βαλίτσες μας!

Η μεγάλη μέρα είχε ήδη φτάσει. Ώρα αναχώρησης: 8:00πμ. Αναχώρηση από: Θεσσαλονίκη. Προς: την άγνωστη μέχρι τότε για εμάς Σαντορίνη. Το ταξίδι ήταν ξεκούραστο και ευχάριστο. Αφήσαμε τις βαλίτσες μας στο ξενοδοχείο και φύγαμε κατευθείαν για το πρώτο μας μπάνιο! Αυτό το νησί είναι γεμάτο εκπλήξεις σκέφτηκα και η σκέψη μου δεν άργησε να επιβεβαιωθεί.

Πήραμε το λεωφορείο για την παραλίας της Περίσσας. Δίπλα από το  όνομα της στο διαδίκτυο έγραφε νεανική πινελιά. Ήταν όντως έτσι; Φτάσαμε λοιπόν στην παραλία! Το πρώτο πράγμα που σου τραβούσε την προσοχή ήταν η μαύρη χοντρή άμμος η οποία έκανε αντίθεση με τα καταγάλανα και απότομα όπως διαπιστώσαμε αργότερα νερά της. Η εικόνα αυτή φάνταζε σαν να ήταν βγαλμένη από κάποιο πίνακα του Πικάσο. Κι όμως, μόλις είχαμε πάρει μια μικρή γεύση από τον δικό μας επίγειο παράδεισο! Ξαπλώσαμε στις ξαπλώστρες  και κάναμε το πρώτο μας μπάνιο.

Όλα κυλούσαν ήρεμα μέχρι που εμφανίστηκε αυτός. Ψηλός, μελαχρινός με έντονα καστανά μάτια, καλογυμνασμένο σώμα και ένα μικρό τατουάζ στη γάμπα, only you έγραφε και από δίπλα είχε ένα μικρό πέταλο. Ένιωσα να με κόβει κρύος ιδρώτας, αν δεν είναι παντρεμένος σίγουρα είχε κάποια σοβαρή σχέση σκέφτηκα. Κατάλαβε ότι τον κοιτούσα και μου χαμογέλασε. Το πρόσωπο του έλαμπε. Την ίδια στιγμή η φίλη μου είχε πάει να ρωτήσει για τα θαλάσσια σπορ. Πάντα ήθελε να κάνει jet ski και έτσι κι έγινε. Της είπαν ότι λόγω απειρίας θα έπρεπε η κάθε μια από εμάς να συνοδεύεται από κάποιον εκπαιδευτή για να αποφύγουμε τυχόν ατυχήματα.

Αφού ήπιαμε τα φρουτώδη κοκτέιλ μας κατευθυνθήκαμε προς το μικρό ξύλινο σπιτάκι για να νοικιάσουμε τον ειδικό εξοπλισμό και να γνωρίσουμε τους εκπαιδευτές που θα μας συνόδευαν. Τότε ήρθε ο Νίκος, ένας τριαντάρης ξανθός, αδύνατος και αρκετά ντροπαλός. Αφού μας βοήθησε να δέσουμε τα σωσίβια μας παράλληλα  μας έδινε και κάποιες  χρήσιμες συμβουλές. Μας είπε όμως ότι επειδή είχε πολύ κόσμο θα έπρεπε μια από τις δυο μας να περιμένει μέχρι να έρθει ο δεύτερος δάσκαλος. Προσφέρθηκα να περιμένω γιατί τολμώ να πω ότι  ένιωθα λίγο ζαλισμένη και έτσι κάθισα  σε ένα παγκάκι  εκεί κοντά.

Αφού πέρασε ένα δεκάλεπτο και ενώ ένιωθα τον ήλιο να καίει το κορμί μου εμφανίστηκε αυτός. «Εσύ είσαι η κοπέλα που περιμένει για το jet ski;» Ένιωθα πως είχα χάσει τη μιλιά μου. «Ναι» του απάντησα διστακτικά. Μου χαμογέλασε και μου έδωσε το χέρι του, «Αλέξανδρος χάρηκα». «Ελένη» είπα χαμηλόφωνα και σηκώθηκα. Κατευθυνθήκαμε μαζί προς την θάλασσα με βοήθησε να ανέβω και μετά ανέβηκε κι αυτός. «Πέρνα τα χέρια σου από τη μέση μου στην αρχή για να μη φοβηθείς» μου είπε κι έτσι  έκανα. Κατά τη διάρκεια της βόλτας με κοιτούσε  με την άκρη του ματιού του και  χαμογελούσε κρυφά ήμουν σίγουρη ότι είχε καταλάβει  ότι μου άρεσε! Μικρές σταγόνες νερού έπεφταν πάνω στο ζεστό κορμί μου και ένιωθα να ανατριχιάζω ολόκληρη. Δυστυχώς, η βόλτα τέλειωσε γρήγορα και έπρεπε να χωριστούμε. «Χάρηκα πολύ» μου είπε και με χάιδεψε στον ώμο.

Χωρίς να το καταλάβω είχε ήδη πάει 8 και ετοιμαζόμασταν για να φύγουμε. Έσκυψα να μαζέψω την πετσέτα μου και ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι να με ακουμπάει  απαλά στην μέση, ήταν αυτός. Αφού με κοιτούσε επίμονα για 3 λεπτά μου πρότεινε να δεχτώ να μου κεράσει ένα ποτό με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα με γυρνούσε αυτός στο ξενοδοχείο. Χωρίς δεύτερη σκέψη δέχτηκα.

Πήγαμε στο μπαρ παραγγείλαμε από ένα ποτό και ξεκινήσαμε να μιλάμε. Οι ώρες περνούσαν αργά ώσπου κάποια στιγμή χωρίς να το καταλάβω είχε κολλήσει τα χείλη του στα δικά μου. Δεν το πίστευα! Με φιλούσε με πάθος ένιωθα σαν να πρωταγωνιστούσα σε αισθηματική ταινία. Με πήρε από το χέρι και κατευθυνθήκαμε προς την άδεια παραλία.

Το φεγγάρι ήταν σαν να συνωμοτούσε μαζί του έλαμπε ολόκληρο φτιάχνοντας το τέλειο ειδυλλιακό μέρος μόνο για εμάς τους δύο. Ξαπλώσαμε στην δροσερή άμμο και το νερό ακουμπούσε δειλά δειλά τις άκρες των δαχτύλων μας. Γίναμε ένα, ένιωθα το σώμα μου να τρέμει δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η στιγμή μαζί του. Ήταν ό,τι καλύτερο μου έχει τύχει. Ο χρόνος είχε σταματήσει μέσα στα χέρια του. Άκουγα την καρδιά του να χτυπάει με γρήγορους ρυθμούς και τον ερωτευόμουν όλο και πιο πολύ. Αποκοιμήθηκα πάνω του. Δεν άργησε να ξημερώσει σηκωθήκαμε και αφού κοιταχτήκαμε αμήχανα προσφέρθηκε να με γυρίσει στο ξενοδοχείο έτσι κι έγινε. Με αποχαιρέτησε με ένα καυτό φιλί και μια θερμή αγκαλιά. Μπορεί να μην τον ξαναείδα αλλά το μόνο σίγουρο είναι εκείνο το βράδυ θα μου μείνει αξέχαστο!

Ψήφισε με like+share την ερωτική ιστορία της Βασιλικής και χάρισέ της ένα ταξίδι για δύο, σε Σκιάθο, Σκόπελο ή Πάρο!