Πόσο (αν)ασφαλής αισθάνεσαι στη σχέση σου; Δοκίμασέ την εδώ απαντώντας σε 100 ερωτήσεις!

adwaert

Δεν είναι λίγες όλες εκείνες οι φορές που ξαπλώνουμε στο κρεβάτι κι ενώ είμαστε τόσο εξουθενωμένοι απ’ την πίεση και το στρες της ημέρας δεν καταφέρνουμε με ευκολία να κοιμηθούμε σε σύντομο χρόνο. Χαζεύουμε στο κινητό, ψάχνουμε για καμιά ταινία που σίγουρα θ’ αφήσουμε στη μέση ή μέχρι τέλους σαν χαλί ενώ θα κοιτάμε το ταβάνι, με αποτέλεσμα να εξαντλούμε ακόμη περισσότερο τις δυνάμεις μας αντί ν’ αφεθούμε και να χαλαρώσουμε. Μήπως όμως δεν έχουμε βρει το κουμπί που πραγματικά θα μπορέσει να μας κατεβάσει ρολά και να βοηθήσει στην αϋπνία;

Ένας οργασμός είναι το κλειδί για να μας θεραπεύσει. Η ερωτική πράξη και μάλιστα το τέλος αυτής, μπορούν να συμβάλλουν, όχι μόνο στην υγεία κι ευεξία μας, αλλά και στο να βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό ο ύπνος μας. Άλλωστε, όσο ο ύπνος μπορεί να επηρεάζει τη ερωτική μας ζωή, άλλο τόσο και η ερωτική μας ζωή μπορεί να επηρεάζει τον ύπνο μας, αφού στο ίδιο σώμα συνυπάρχουν. Όταν λοιπόν η συνεύρεση περιλαμβάνει οργασμό, τότε αυτό κατά συνέπεια βοηθάει τον οργανισμό μας, κάνοντάς τον ν’ αποκοιμηθεί πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

 

All About Sex | eBook


€8,00

-----

 

Μετά από μια ερωτική κορύφωση, το σώμα μας απελευθερώνει τη λεγόμενη οξυτοκίνη, «ορμόνη της αγάπης», η οποία δρα ως φυσικό ηρεμιστικό, ενώ ταυτόχρονα μειώνεται η παραγωγή κορτιζόλης, η οποία και προκαλεί ενθουσιασμό κι εγρήγορση. Ο συνδυασμός τους έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται στον άνθρωπο το αίσθημα πρώτα της χαλάρωσης κι έπειτα της κούρασης. Γι’ αυτό συχνά μετά το κρεβάτι νυστάζουμε.

Άλλος ένας λόγος που η κορύφωση συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας, είναι το γεγονός ότι ανακουφίζει από πόνους που μπορεί να εμποδίζουν το σώμα από το να χαλαρώσει. Μπορεί οι περισσότεροι άνθρωποι να νομίζουν πως ίσως η γυμναστική, ο διαλογισμός, ένα ζάναξ ή ένα αλγκοφρέν θα βοηθήσουν, όμως δεν είναι όλοι οι πόνοι συνδεδεμένοι αποκλειστικά με το σώμα και καμιά φορά χρειάζεται να μπει και το μυαλό στο παιχνίδι. Γι’ αυτό κατά τη διάρκεια της επαφής, οι ενδορφίνες που απελευθερώνει ο οργανισμός μας, εξασφαλίσουν έναν ποιοτικό κι ήρεμο ύπνο, χαλαρώνοντας το σώμα κι αποφορτίζοντάς το από το έντονο στρες που φέρνει ημικρανίες, νευρόπονους, βάρος στον θώρακα και πάει λέγοντας.

Κάθε φορά που τελειώνουμε, η σεροτονίνη κι η νορεπινεφρίνη που ακολουθούν της διαδικασίας, μας ωθούν όλο και περισσότερο στον ύπνο ενεργοποιώντας τη ροή ως και τη φάση REM, προκειμένου να διατηρήσουμε την όλη χαλάρωση και το αίσθημα της υπνηλίας που πλέον μας  χαρίζεται. Αξίζει να γνωστοποιήσουμε πως ο ύπνος REM, παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εγκεφάλου, της μνήμης, της διάθεσης, αλλά και των ονείρων. Έτσι μπορούμε να επιτύχουμε, όχι μόνο να αποκοιμηθούμε με μεγαλύτερη ευκολία, αλλά και ν’ αποκτήσουμε έναν ποιοτικό ύπνο, ο οποίος θα μας προσφέρει ένα καλύτερο και πιο αναζωογονητικό πρωινό ξύπνημα.

Το μυστικό λοιπόν για έναν καλό ύπνο, κρύβεται στον οργασμό. Κι αν αυτό ήταν κάτι που δε γνώριζες, τώρα ξέρεις πολύ καλά τι πρέπει να κάνεις αντί να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι ή να κοιτάς το ταβάνι μέχρι να αποκοιμηθείς. Μόλις ανακάλυψες μια φυσική θεραπεία ύπνου.

 

Tips:

Προκειμένου να βελτιώσεις τόσο τον ύπνο, όσο και τον οργασμό σου, για αρχή προετοιμάσου μ’ ένα χαλαρωτικό μπάνιο, παραμέρισε τις χιλιάδες σκέψεις που σε κατακλύζουν, κάνε οτιδήποτε σε χαλαρώνει. Απόφυγε το αλκοόλ ή την καφεΐνη κι απομάκρυνε το κινητό σου ή ό,τι άλλο μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή και την ηρεμία που προσπαθείς να φέρεις στην επιφάνεια.

 

Θέλουμε και τη δική σου άποψη!

Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!

Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!

Συντάκτης: Γεωργία Μαρίνου
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου