Article of the day: Η Σίσσυ Γεωργίου μας εξηγεί γιατί ο έρωτας είναι το κερασάκι στην τούρτα κι όχι η τούρτα ολόκληρη. Δες εδώ!

pillow3924

Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις αμήχανα όταν βρίσκεσαι σε έναν χώρο, που θες να κρυφτείς σε μια γωνιά και εύχεσαι να μπορούσες να γίνεις αόρατος. Αυτό το συναίσθημα δεν είναι πάντα εύκολο να το καταπολεμήσεις, όμως υπάρχουν ορισμένα τρικ για να συνοδέψεις την είσοδό σου σε έναν χώρο από ένα αίσθημα αυτοπεποίθησης. Ποια είναι αυτά;

 

1. Ψηλά το κεφάλι

Όταν μπαίνουμε σε έναν χώρο, η στάση του σώματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Αποφεύγουμε να καμπουριάζουμε, κάνουμε τους ώμους προς τα πίσω με υπερέκταση του στήθους και ρουφώντας την κοιλιά μας. Αμέσως, το σώμα μας αλλάζει, αποκτά διαφορετικό σχήμα και περίγραμμα, και εμείς δείχνουμε πιο αποφασισμένοι και δυναμικοί.

 

2. Χαρτογραφώντας τον χώρο

Η αυτοπεποίθηση που νιώθουμε όταν βρισκόμαστε σε έναν χώρο έχει να κάνει κυρίως με τον πρωτόγονο εαυτό μας και τις αντιδράσεις μας. Για να νιώσουμε ότι ελέγχουμε την περιοχή και να αισθανθούμε λιγότερο άβολα, καλό είναι να εντοπίσουμε τις εισόδους/εξόδους, κάνοντας μια νοητή χαρτογράφηση του μέρους. Κατά παρόμοιο τρόπο, όταν είμαστε στο αεροπλάνο, μειώνεται το άγχος μας, εφόσον εντοπίσουμε τις εξόδους κινδύνου.

 

3. Εντοπίζοντας την τουαλέτα

Ο πρωτόγονος εαυτός μας θέλει να ορίσει την περιοχή του, να αφήσει τη μυρωδιά του και να νιώθει ότι κυριαρχεί. Τι κάνουμε; Πάμε στην τουαλέτα. Ρίχνουμε μια ματιά στον καθρέφτη και βγαίνουμε ξανά στη μάχη. Αυτός είναι ένας τρόπος να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθησή μας και να νιώσουμε πιο άνετα. Γρρρρ.

 

4. Σταθερή και έντονη φωνή

Συνήθως όταν βρισκόμαστε σε έναν χώρο, ασυναίσθητα μιλάμε χαμηλόφωνα. Ας κρατήσουμε τη φωνή μας σε φυσιολογική ένταση, χωρίς να ψελλίζουμε ή να μην ακούμε ούτε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας. Όσο δείχνουμε ότι πιστεύουμε αυτά που λέμε, βγάζουμε και στους άλλους ένα αίσθημα δυναμισμού. Τι λες, έφτασε η ώρα να σταματήσεις να ψιθυρίζεις;

 

5. Δυνατό γέλιο

Το γέλιο είναι φυσικό αγχολυτικό, μας ηρεμεί και νιώθουμε να χαλαρώνουμε. Ας προκαλέσουμε αρχικά ένα ψεύτικο γέλιο, το οποίο θα μας βοηθήσει να νιώσουμε πιο άνετα. Στη συνέχεια θα ακτινοβολούμε, θα είμαστε περισσότερο ο εαυτός μας, θα ανοιχτούμε και θα αφεθούμε, ώστε να εμφανιστεί και το πηγαίο γέλιο που πηγάζει απ’ την ψυχή μας.

 

 

6. Τινάζουμε τη χαίτη

Πάλι το πρωτόγονο ένστικτο λειτουργεί και το μαλλί μας έχει κυρίαρχη θέση. Το τινάζουμε, το χαϊδεύουμε, το επιδεικνύουμε και κυριαρχούμε ξεχειλίζοντας από αυτοπεποίθηση. Καλό είναι να το έχουμε σε περιποιημένο και πριν μπούμε στον χώρο να το φουντώσουμε περνώντας τα δάκτυλα μέσα από τα μαλλιά μας.

 

7. Βλεμματική επαφή

Κοιτάμε τους άλλους στα μάτια, δε χαμηλώνουμε το βλέμμα, μελετάμε ποιοι βρίσκονται στον ίδιο χώρο, ώστε να ξέρουμε ποιους έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Παρατηρούμε, εστιάζουμε σε λεπτομέρειες και προσπαθούμε να μη γυρνάμε το κεφάλι απ’ την άλλη όποτε πετυχαίνουμε κάποιον καρφωμένο πάνω μας.

 

8. Κινούμαστε την ώρα που μιλάμε

Δε ριζώνουμε σε ένα σημείο, αλλά κινούμαστε στον χώρο με την κατάλληλη στάση σώματος, χαμογελώντας και ίσως χαιρετώντας με άνεση. Είναι σημαντικό να βλέπουμε διαφορετικές οπτικές του χώρου που κινούμαστε, ώστε να αυξήσουμε την αίσθηση ελέγχου του χώρου. Οπότε, το να μη μένεις στην ίδια θέση μπορεί να βοηθήσει

 

9. Άρωμα

Το να αφήνουμε το άρωμά μας στον χώρο είναι σημαντικό. Από τη μία το μυρίζουμε εμείς και μας χαλαρώνει, από την άλλη εντυπώνεται στον εγκέφαλο των άλλων μέσω της όσφρησης. Είναι ένας τρόπος να νιώσουμε ότι αφήνουμε το στίγμα μας και ότι δίνουμε στους άλλους τη δυνατότητα να μας προσεγγίσουν.

 

Θέλουμε και τη δική σου άποψη!

Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!

Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!

Συντάκτης: Αιμιλία Λυμπέρη
Επιμέλεια κειμένου: Βασιλική Γ.