paul3522

Λένε πως ό,τι δηλώσεις, αν το πλαισιώσεις μ’ έναν τρόπο πειστικό, φέρεται και να ‘σαι. Πως μπορείς να παρουσιαστείς όπως θέλεις, να ισχυριστείς ό,τι επιθυμείς και να εμφανίσεις όποια ιδιότητα επιδιώξεις. Άλλωστε, η επιλογή του φαίνεσθαι με την ανάγκη του «είναι» σπανίως ταυτίζονται.

Καθώς εστιάζουμε σε αυτά που επιθυμούμε, καταφέρνουμε να δημιουργήσουμε ένα αίσθημα πάθους, που αυτό μας ωθεί στο να πετύχουμε αυτό που θέλουμε, ως εκ τούτου, η δύναμη της σκέψης είναι αυτή που δημιουργεί την πραγματικότητά μας.

Όλα ξεκινούν από μια δήλωση, ο τρόπος που σκεφτόμαστε είναι μια εντολή στον εγκέφαλό μας για μια συγκεκριμένη συμπεριφορά. Άλλωστε, οι πιο επιτυχημένοι πωλητές δεν είναι καν επαγγελματίες του είδους, παρ’ όλα αυτά έχουν αναπτύξει τέτοιες ιδιότητες και στοιχεία επικοινωνίας, ικανά να πείσουν τον κόσμο γύρω τους για το αντίθετο με μεγάλη επιτυχία.

Κι αν όλο αυτό φαντάζει τόσο εύκολο, γιατί άραγε δε λειτουργεί με την ίδια ευκολία και για μας; Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων που είναι τόσο ελκυστικά πειστικοί στον λόγο τους που γεμίζουν τον χώρο με την παρουσία τους, λες και κρύβεται ολόκληρη στρατηγική επικοινωνίας πίσω τους. Ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσης, μόρφωσης ή οικονομικής δύναμης, υπάρχει μια σπίθα διαφορετικής σύνθεσης από όλες τις άλλες.

Όλοι εκπέμπουν μια μοναδική ενέργεια. Είναι αυτή η πρώτη, υποσυνείδητη, εντύπωση που παίζει καθοριστικό ρόλο στον σχηματισμό αυτής της πολυπόθητης πρώτης εικόνας. Είναι αυτό που μας ελκύει σε κάποιους ανθρώπους απ’ την πρώτη στιγμή και που μας κάνει να γοητευόμαστε  ή να ‘μαστε αρνητικά προδιατεθειμένοι από κάποιους άλλους.

Κι αυτό γιατί καθετί που σκεφτόμαστε ή νιώθουμε το κοινωνούμε μέσω ενέργειας, υπάρχει δηλαδή σχέση επιρροής μεταξύ αυτού που εκπέμπουμε (συνειδητά ή ασυνείδητα) κι αυτού που λαμβάνουμε. Εξωτερικεύεται μέσω των συναισθημάτων, ακόμη κι όταν δεν εκφράζονται με λέξεις, μεταφέρεται η πληροφορία στον άλλο μέσω της αύρας μας, της στάσης του σώματός μας, φανερώνονται ακόμη και μέσα απ’ το ίδιο μας το πρόσωπο. Έτσι, ο συνομιλητής εισπράττει αυτό ακριβώς που εκπέμπουμε κι όχι αυτό που πραγματικά είμαστε.

Αν, για παράδειγμα, νιώθουμε σιγουριά, την εκπέμπουμε στην επικοινωνία μας κι έτσι προκαλούμε τη θετική ανταπόκριση των συνομιλητών μας, τον σεβασμό και την αποδοχή των συνεργατών μας, ακόμη και στο φλερτ αλλά και σε κάθε είδος συναναστροφής. Είναι γεγονός πως αυτό που εκπέμπεις αυτό και θα συναντάς. Όταν νιώθεις σιγουριά για εσένα, εκπέμπεις από παντού αυτοπεποίθηση. Κι αυτό αρκεί, σε ένα μεγάλο βαθμό, για να πετύχεις τους στόχους σου.

Το βασικό είναι πώς πλασάρεις τον εαυτό σου. Όσο καλύτερα επικοινωνήσεις το «είναι» σου, τόσο ευκολότερα θα διαφοροποιηθείς απ’ τον εκάστοτε ανταγωνιστή σου. Κι αν δεν τα έχεις καταφέρει ακόμη να χτίσεις την εικόνα που επιθυμείς να ‘χουν για ‘σένα οι άλλοι, να ξέρεις πως βρίσκεσαι μια σκέψη μακριά απ’ την υλοποίησή σου.

Αν οι τρέχουσες συνθήκες σου υπενθυμίζουν ότι η ζωή σου θα μπορούσε να ‘ναι κάτι περισσότερο από αυτό που βιώνεις τώρα, είναι η στιγμή να κάνεις την υπέρβαση διεκδικώντας την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, με δικαίωμα στην αφθονία επιλογών, περισσότερη ευτυχία, περισσότερη αγάπη κι εσωτερική ειρήνη.

Το αίσθημα της αγάπης είναι η υψηλότερη συχνότητα στην οποία μπορεί κάποιος να εκπέμπει. Υπάρχει μέσα μας μια ζωτική δύναμη που περιμένει να απελευθερωθεί, ώστε να μπορεί να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τις προκλήσεις που αντιμετωπίζεις και να σου προσφέρει την καλύτερη ζωή που σου αξίζει. Αν προηγηθείς σωστά, μπορείς να μετατρέψεις αυτήν την πρόκληση σε μια σημαντική ευκαιρία.

Μην αφήνεις την όποια αρνητική ενέργεια να σε καταβάλλει. Έχε πίστη στον εαυτό σου, στις ιδέες σου και στις πρωτοβουλίες σου. Κράτα το κεφάλι ψηλά και συνέχισε να διεκδικείς όλα όσα επιθυμείς. Επιχείρησε να συναντηθείς με κάθε πιθανή εκδοχή του εαυτού σου αυτοπρόσωπος και δήλωσε άφοβα αυτό που ποθεί η καρδιά σου. Δημιούργησε έναν κόσμο ευθυγραμμισμένο με την ψυχή σου.

Και να θυμάσαι ότι είσαι δημιουργός, ο δημιουργός της δικής σου ζωής.

Συντάκτης: Ελίνα Κωνσταντοπούλου
Επιμέλεια κειμένου: Πωλίνα Πανέρη

Κάνε σχόλιο!

Έχεις κάποια ιδέα για άρθρο;

Μπορείς να μας προτείνεις ένα θέμα που θα ήθελες να διαβάσεις σε κάποιο απ' τα επόμενα άρθρα μας!