Η καριέρα του Παναγιώτη Τιμογιαννάκη δε χρειάζεται συστάσεις. Από τους γνωστότερους και πιο πετυχημένους κριτικούς κινηματογράφου, με την πένα του να έχει ακουμπήσει δεκάδες παραγωγές της μικρής και μεγάλης οθόνης σε εγχώριο και παγκόσμιο βεληνεκές. Εκτός των άλλων, μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook προσφέρει τη γνώμη του για ελληνικές σειρές (κι όχι μόνο) της φετινής σεζόν. Κι όπως δηλώνει κι ο ίδιος μέσα από το gazzetta για το διαδίκτυο: «Ας συστηθούμε εδώ από το νέο μέσον, που είναι αυτό της διακίνησης ιδεών.»

Για το σίριαλ του alpha #αυτή_η_νύχτα_μένει, έχει πει:

 

-Τενεσί Γουίλιαμς στο σκυλάδικο. Καταπληκτική Άννα Μάσχα.

-Από τα αποψινά ιδιωτικά, αυτό που ευχαριστήθηκα το περισσότερο ήταν και πάλι το «αυτή η νύχτα μένει». Σενάριο κι ηθοποιία κι όλο αυτό υπό μπαγκέτα σκηνοθεσίας. Τι ωραίο κτίσιμο ιστορίας, τι αξιοποίηση φυσιογνωμιών που αποδείχθηκαν ηθοποιοί, τι καινούργιες επισημάνσεις φυσιογνωμιών, όπως οι ιδιοκτήτες των μπουζουξίδικων, αυτή η «Βίκυ». Κι ωραίο μπάσιμο στην ιστορία του Δημήτρη Πλειώνη, ο οποίος μπορεί να γίνεται και τζέντλεμαν, μπορεί να γίνεται, όμως κι άκρως απειλητικός. Στη στιγμή της ιστορίας που τον έβαλαν, μας επισήμαναν ότι του έχουν φιλοτεχνήσει δυναμική παρέμβαση στη δράση.

 

-Ευχαριστιέμαι ηθοποιία απόψε στο «αυτή η νύχτα μένει».

Ξεδιπλώθηκε κι ο ρόλος του Τσορτέκη κι έτσι τώρα ξέρουμε ποιος είναι ο άνθρωπος τον οποίο υποδύεται και τι ακριβώς ο ηθοποιός κάνει. Το “Ο αδελφός του δημάρχου” δεν προϋποθέτει ηθοποιία. Το ποιος είναι ο αδερφός του δημάρχου, αυτό είναι ρόλος. Κι ο Τσορτέκης ανέλαβε δράση. Κι επειδή οι ηθοποιίες ξεκινούν από τα σενάρια, δείτε πόσο κομβική είδαν τη σκηνή. Και σε ποιο σημείο την έβαλαν, μετά το μνημόσυνο. Ξεδίπλωσαν τον Τσορτέκη, στο ξέσπασμα, πρώτα με τη μάνα (υπέροχη Κασανδρή) τον πέρασαν από τον “ανιψιό”, τον ανερχόμενο ηθοποιό Λέκκα και μετά το σενάριο τον οδήγησε στο μπουζουξίδικο όπου ήταν συγκεντρωμένοι όλοι οι ἀριστεῖς των χαρακτήρων του μύθου. Και τον έμπασαν στην παρέα με Καρβούνη (ειδικώς!!!), Μάσχα, Μπισμπίκη κι όλους όσους θα συναντήσουμε από εδώ και πέρα να συνδέονται μαζί του. Έτσι γίνονται τα έργα, έτσι μαθαίνουμε να τα βλέπουμε, να τα αξιολογούμε και να τα κρίνουμε.

 

-Προχωρά εξαιρετικά το «αυτή η νύχτα μένει» σε όλα τα επίπεδα. Θέλω να σταθώ στη διανομή, είχα γράψει κάτι στο πρώτο που μου είχε κερδίσει τις εντυπώσεις με τη μία. Για τις φυσιογνωμίες που είχαν διαλέξει και με τις οποίες έφτιαχναν κλίμα κι οι φυσιογνωμίες δεν ήταν απλές φάτσες αλλά Ηθοποιοί. Θέλω να σταθώ σε δύο από αυτές τις φυσιογνωμίες οι οποίες έδειξαν ότι είναι ηθοποιοί και θα τους δούμε σε εξέλιξη, ήδη απόψε ανοίχτηκαν χαρτιά. Είναι ο Γιάννης Εγγλέζος που παίζει τον χωροφύλακα-αδελφό της νεκρής κι ο Τάσος Λέκκας που κάνει τον γιο τον ποδοσφαιριστή που ήδη από το πρώτο είχε δείξει στη σκηνή με την κοπέλα, μετά τον έρωτα. Κι έχω επισημάνει κι άλλους και θα επανέλθω στα επόμενα. Διότι εδώ είναι κάμερα, παίζουν σε κάμερα, κι η ηθοποιία μπορεί να επισημαίνεται και με την παρουσία, στο πως ξεκινά να στήνεται.
Πρωταγωνιστικά ο Βασίλης Μπισμπίκης δείχνει ότι χωρίς αυτόν θα ήταν δύσκολο να γίνει με αυτό τον τρόπο αυτό το σίριαλ.

Και τι ωραία σφήνα απέναντί του ο Γιάννος Περλέγκας. Λέω σφήνα, διότι το αντίπαλο δέος είναι ο Στάνκογλου (του οποίου νομίζω ότι ο ρόλος στο “Μια νύχτα του Αυγούστου” είναι καλύτερος από τον εδώ αλλά, θα δούμε 3-3, (από 3 επεισόδια δηλαδή στο καθένα έχουμε δει). Έχει πολλά καλά για να συζητήσουμε στα επόμενα- τα κοστούμια για παράδειγμα. Και τα “μπουνίδια” μασίφ. Από τις καλύτερες φετινές διανομές, ίσως κι η καλύτερη διανομή-από τα φετινά σίριαλ! Το τονίζω. Φετινά.

Αξίζει ένα μπράβο στον υπεύθυνο διανομής που επισήμανε πρόσωπα και τα εισηγήθηκε και στους σκηνοθέτες που τα επέλεξαν, κατέληξαν σε αυτά και τα υπέγραψαν σε σκηνοθεσία. Μια διανομή χωρίς τετριμμένα.

 

Πηγή φωτογραφίας: Alpha