

Είναι κάποιες σκηνές από ταινίες ή σειρές που σου μένουν αξέχαστες και βρίσκεις τον εαυτό σου να τις βιώνει ίσως και πιο πολύ από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές. Αλήθεια ρε παιδιά πόσες φορές έχουμε κλάψει με σκηνές χωρισμού ή έχουμε νιώσει καρδούλες και πεταλούδες στο στομάχι μας με σκηνές αγάπης, έρωτα και πάθους; Σήμερα θα μείνουμε στις σκηνές χωρισμού και θα θυμηθούμε τις 5 πιο δυνατές από αυτές που έχουμε παρακολουθήσει στην ελληνική τηλεόραση. Πάρτε χαρτομάντιλα λοιπόν και πάμε!
#1 Τόλης – Χαρούλα («Δύο Ξένοι»)
Εκείνος υπεύθυνος εκπομπής σε τηλεοπτικό κανάλι και ομοφυλόφιλος. Εκείνη τραγουδίστρια σε επαρχιακό μπουζουξίδικο. Γνωρίστηκαν όταν εκείνος πήγε στην Τρίπολη να υπηρετήσει την πατρίδα. Η Χαρούλα ήταν ήδη σε σχέση με τον διοικητή του Τόλη. Μία παθιασμένη σχέση που μπορεί να κράτησε λίγο αλλά έφτασε να κάνει και τους δύο να νιώσουν πολλά ο ένας για τον άλλον. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την ατάκα της Χαρούλας όταν χώριζαν για να προσέχει πού θα δώσει την καρδιά του γιατί είναι καλή και αξίζει. Η αυλαία της σχέσης τους πέφτει με εκείνον να φεύγει από το μπουζουξίδικο και εκείνη να μένει πίσω και να τραγουδάει κλαίγοντας και πονώντας «Ακόμα και αν φύγεις για τον γύρο του κόσμου…». Να προσθέσω ότι η Δέσποινα Βανδή ήταν πιο γυναικάρα από ποτέ εκείνη την εποχή.
#2 Ανδρέας – Άννα («Έτσι Ξαφνικά»)
Απολάμβαναν ευτυχισμένοι και πιο αγαπημένοι από ποτέ την έγγαμη ζωή τους. Μέχρι που εκείνη πέφτει θύμα βιaσμού από τον Μαρίνο, που είναι ο άνδρας της αδερφής του Ανδρέα. Μετά από καιρό, ο Μαρίνος λέει στον Ανδρέα ότι έχει κανονική σχέση με τη γυναίκα του, αποκρύπτοντας φυσικά τον βιaσμό. Ο Ανδρέας θολωμένος εγκαταλείπει την σχεδόν ετοιμόγεννη Άννα στη μέση του δρόμου κατά τη διάρκεια της βόλτας τους με το αμάξι. Η σκηνή με τον Ανδρέα να φεύγει τόσο γρήγορα με το κάμπριο και την Άννα να την πιάνουν οι πόνοι μέσα στη βροχή θεωρείται ακόμα και σήμερα μία από τις πιο δυνατές σκηνές χωρισμού. Κωνσταντίνε Μαρκουλάκη ήσουν άδικος απέναντι στην Άννα και όταν κατάλαβες το λάθος σου και θέλησες να το διορθώσεις ήταν πολύ αργά και με το δίκιο της η Άννα σου δήλωσε ότι “η Άννα αγάπησε άλλον άντρα και η Αντριάννα άλλον πατέρα”.
#3 Αστέρης – Αργυρώ (« Σασμός»)
Η σχέση που πέρασε από τόσα κύματα. Η σχέση που ξεπέρασε βεντέτες, θανάτους και κατάφερε να αντέξει παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα. Το ζευγάρι αυτό βίωσε δυνατούς χωρισμούς μέχρι να φτάσει στον γάμο και την ευτυχία. Στο άκουσμα πως ο Μαθιός είναι ο δολοφόνος του Στεφανή, η Αργυρώ σοκάρεται και έχει έναν μεγάλο καβγά με τον Αστέρη, ο οποίος αναγκάζεται να παραδεχθεί πως τα γνωρίζει όλα. Δίνει τελεσίγραφο στον Αστέρη πως ή θα επιλέξει να είναι μαζί της ή με την οικογένειά του, που είναι φονιάδες. Ο Αστέρης βρίσκεται μπροστά σε ένα τεράστιο δίλημμα. Ωστόσο, αποφασίζει να επιλέξει την οικογένειά του και όχι την Αργυρώ, κάτι που σοκάρει την τελευταία και το ζευγάρι χωρίζει.
#4 Φίλιππος – Χριστίνα (« Μη μου λες αντίο»)
Η Χριστίνα περνά στο Πανεπιστήμιο της Κομοτηνής και είναι πολύ ερωτευμένη με τον Φίλιππο που σπουδάζει Ιατρική. Εκείνος κάνει όνειρα για κοινό μέλλον και κάνει συνεχείς προσπάθειες να δείξει πόσο πολύ την αγαπάει. ‘Όταν όμως η Χριστίνα γνωρίσει τον Μουράτ, έναν Μουσουλμάνο δάσκαλο, συνάπτει σχέση μαζί του χωρίς ωστόσο να γνωρίζει την καταγωγή του αφού εκείνος της έχει πει ψέματα και ζητά από τον Φίλιππο να χωρίσουν. Εκείνος δυστυχώς δεν δέχεται καλά τον χωρισμό και δυστυχώς φτάνει στο σημείο να βάλει τέλος στη ζωή του.
#5 Μάνος – Ηρώ («Λόγω Τιμής»)
Το τραγούδι των τίτλων της συγκεκριμένης σειράς έλεγε ότι «χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε» και το πρωταγωνιστικό ζευγάρι το επιβεβαιώνει. Βίωσαν τον απόλυτο νεανικό έρωτα και αποφάσισαν να τον ξαναζήσουν και είκοσι χρόνια μετά, στη συνέχεια του σίριαλ. Μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει αληθινή αγάπη ανάμεσα σε αυτούς του δύο αλλά αυτά που τους χωρίζουν είναι τελικά περισσότερα από αυτά που τους δένουν. Συναισθηματικές συγκρούσεις, τσακωμοί, πόνος και το τέλος είναι οριστικό.
Σίγουρα υπάρχουν πάμπολλες σκηνές χωρισμού στις τόσες χιλιάδες ελληνικές σειρές που υπάρχουν στην τηλεόραση με τις οποίες έχουμε κλάψει και έχουμε ταυτιστεί με τους πρωταγωνιστές. Οι σχέσεις είτε μέσα είτε έξω από την οθόνη δε βρίσκονται πάντα σε ροζ συννεφάκια ευτυχίας, ούτε στρωμένες με ροδοπέταλα και κάποιες φορές αποδεικνύεται ότι ο χωρισμός είναι η μόνη λύση…
Επιμέλεια κειμένου: Αγγελική Θεοχαρίδη