Κι εκεί που έχει ανοίξει η όρεξη η τρελή να φας τα πρώτα σου παγωτά, ακόμα κι αν έχεις ένα μικρό βηχαλάκι, σκάει στην τηλεόραση διαφήμιση για ένα παγωτό ξυλάκι, βγαλμένο από άλλη διάσταση. O λόγος για την εταιρία Nuii (που σημαίνει «μεγάλος, άφθονος, σπουδαίος» στα χαβανέζικα) που ανακοίνωσε τον γοητευτικό Jason Momoa ως νέο brand ambassador της και κάπως έτσι δεν ξέρουμε εμείς αν έπρεπε να χαζεύουμε τα παγωτά της εταιρίας ή τον εκπρόσωπό της.

Η διαφήμιση κρατάει ούτε ένα λεπτό. Μέσα σε αυτό το λεπτό θέλεις να βγάλεις τα παπούτσια σου και τρέξεις στην παραλία, φωνάζοντας «Jason στάσου έχω κι εγώ μακαντέμια!» ή έστω να πάρεις φόρα και να σβήσεις την κάψα σου μέσα στη θάλασσα, η οποία αυτό το διάστημα είναι ακόμα κρύα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Στα πρώτα δευτερόλεπτα σε κοιτάει –λέμε τώρα- και σε ρωτάει: «Are you hungry for adventure?». Φοράει ένα απλό λευκό t-shirt, αυτό το ωραίο λευκό μπλουζάκι που διαγράφει τους μύες, κάνει αντίθεση με το μαύρισμα και δε γράφει πάνω «Ψητοπωλείο ‘Ο Μπάμπης». Συνδυασμένο με ένα παντελόνι χαμηλοκάβαλο και μια ζώνη σε γήινες αποχρώσεις, δαγκώνει το ξυλάκι και ανακαλύπτεις ότι το παγωτό ξυλάκι δεν τρώγεται όπως ήξερες. Είναι ξυπόλητος σε μία παραλία –το είδαμε στο «making of»- περπατάει πλάι στο κύμα κι εσύ ξεχνάς πού βρίσκεσαι, τι ώρα είναι, τι μέρα είναι, σε ποιον πλανήτη βρισκόμαστε.

Κάπου ανάμεσα στις γήινες αποχρώσεις και στα κύματα της θάλασσας χάνεται η εικόνα κι ακούγεται η φωνή. Αυτή η φωνή που ακόμα και στα αγγλικά μιλάει μέσα σου λες κι είναι στα αρχαία ελληνικά. Εκείνα τα αρχαία που πάσχιζε ο φιλόλογος στο γυμνάσιο και στο λύκειο να στα μάθει και τελικά τα καταλαβαίνεις, όταν τα μίλησε ένας θεός σαν τον Momoa. Εδώ που τα λέμε, ακόμα και τα Dothraki μας έκανε να καταλαβαίνουμε, χωρίς να διαβάζουμε τους υπότιτλους, οπότε τι συζητάμε. Αυτός ο θεός της θάλασσας από την άγια γη της Χαβάης.

Φτάνοντας στην περιγραφή, αισθάνεσαι ότι το παγωτό, το συγκεκριμένο παγωτό, είναι το καλύτερο δυνατό πράγμα που θα φας ποτέ στη ζωή σου κι αυτή είναι η απόδειξη ότι το τμήμα μάρκετινγκ έκανε πολύ καλή δουλειά στην επιλογή του. Όταν δε, περιγράφει την αλατισμένη καραμέλα σαν αμβροσία και νέκταρ των θεών μαζί, παίρνεις το ξυλάκι, τον Momoa και τις γήινες αποχρώσεις και ταξιδεύετε για άλλα μέρη, μαγικά. Μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι απ’ όλα αυτά, το μόνο που έχεις στο σπίτι είναι την καραμέλα- κι αυτή για τον βήχα.

«Choose youw next adventure with…» και κάπου εκεί σου σκάει ένα χαμόγελο και ξεχνάς και παγωτά και θάλασσες και περιπέτειες. Θυμάσαι τη φορά που ξύρισε τα γένια του για μια καμπάνια μείωσης της χρήσης των πλαστικών το 2019 και τέσσερα χρόνια μετά πήγε με την παραδοσιακή στολή της χώρας του στο show του Jimmy Kimmel. Κι εκεί που λέγαμε ότι πάλι σε 4 χρόνια θα μας χαρίσει ο Aquaman αυτά τα γλυκά εγκεφαλικά, σκάει η διαφήμιση με το παγωτό ξυλάκι. Έτσι για να μη μας αφήσει ν’ αγιάσουμε.

 

 

Η καμπάνια, η οποία αποσκοπεί στην αύξηση της προβολής της Nuii σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια, θα παίξει επίσης αρκετά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το TikTok. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Jason Momoa στην οικογένεια της NUII», δήλωσε η Alicia Munday, υπεύθυνη μάρκετινγκ του ομίλου. Κι εμείς Αλίσιά μου, κι εμείς.

Συντάκτης: Κέλλυ Ιακωβίδου