gegrf

Οι τρόποι για να δείξει κάποιος άνθρωπος ότι ενδιαφέρεται για ένα πρόσωπο, όπως κι οι οδοί προσέγγισής του, δεν μπορούν να αποτυπωθούν αριθμητικά. Το φλερτ, καμάκι ή πέσιμο −όπως το θέτει ο καθένας− θα χαρακτηριστεί επιτυχημένο, αν υπόκειται στο γούστο του ανθρώπου που απευθύνεται. Χάρη στις σάχλες που μας έχουν διηγηθεί ή κι έχουμε διηγηθεί, κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να εκδηλωθούν με πιο έμμεσο και παράλληλα ασφαλή τρόπο. Μπορεί να είναι και θέμα χαρακτήρα, αλλά η ερώτηση που μας γεννάται παραμένει η ίδια: «Τώρα μου την έπεσε ή είναι η ιδέα μου;».

Ο χρόνος δείχνει πως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι η ιδέα μας. Έχοντας στον νου μας ότι πάντα η ακράδαντη απόδειξη είναι το συναίσθημα που εκπέμπουν, ας εξετάσουμε τις ακόλουθες περιπτώσεις διακριτικών ερωτικών προσεγγίσεων:

 

1. Μου ταιριάζεις, σε πειράζω

Τύποι ανθρώπων με εξαιρετική ή κακή αίσθηση του χιούμορ προσπαθούν με όσα μέσα και χρόνο διαθέτουν να σου προκαλέσουν γέλιο. Μη βρίσεις, αν εν τέλει σε προσβάλλει ή δεν έχεις όρεξη τη συγκεκριμένη μέρα! Λίγη απ’ την προσοχή σου θέλει και πέραν του αστείου.

 

2. Μου τη δίνεις, θα σου την επιστρέφω

Άτομα που μας προσβάλλουν σκοπίμως, μας κάνουν παρατηρήσεις με το παραμικρό και γενικότερα νομίζουμε πως έχουν κάτι προσωπικό μαζί μας, χωρίς να υπάρχουν προηγούμενα, έχουν όντως κάτι μαζί μας. Μεταδίδουν τη νευρικότητα που τους προκαλούμε. Απλώς δεν εκφράζονται (ακόμα) όπως θα ήθελαν.

 

 

Δες εδώ πώς να παίξεις σωστά το παιχνίδι της έλξης!

Έρωτας είναι, θέλει τον τρόπο του! 

 

3. Υπέρ-προθυμία, υπέρ-ενδιαφέρον

Είτε συνάδελφος/συμφοιτητής, είτε γείτονας, είτε απλός γνωστός, όταν κάποιος είναι σχεδόν αγχωμένος να μας εξυπηρετήσει άμεσα και σχεδόν μαγικά, τότε δείχνει ότι αποτελούμε εξαίρεση για τον ίδιο. Σίγουρα θέλουμε κάποτε να βοηθήσουμε, να ανταποδώσουμε ένα καλό, να κάνουμε ψυχικό, αλλά δε θα σκίσουμε και τα ρούχα μας!

 

4. Στο μέσον που συναντιόμαστε

Όταν δεν είναι πρακτικοί οι λόγοι, αλλά κάποιος κάθεται δίπλα μας στα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς να είναι η θέση του, αλλάζει απ’ αυτήν που κάθεται μόλις ελευθερωθεί η διπλανή μας ή αν επιλέξει να ‘ρθει δίπλα μας, ενώ υπάρχει τόσος χώρος, φαίνεται πως του αρέσουμε. Αν αρέσει και σ’ εμάς, να πούμε και μια κουβέντα. Σε καλό θα μας βγει, όπως και να ‘χει.

 

5. Εξομολογήσεις με ψεύτικους πρωταγωνιστές

Τυχαίνει να βρισκόμαστε στον ρόλο του ψυχολόγου, όπου ένα πρόσωπο του κύκλου μας μάς μεταφέρει τα συναισθήματά του για ένα άλλο πρόσωπο, γνωστό ή όχι σ’ εμάς. Γι’ αυτό που ενδεχομένως ενδιαφέρεται είναι οι αντιδράσεις μας κι όχι οι συμβουλές μας. Πιο ξεκάθαρες ενδείξεις έχεις όταν μιλάει κι υπονοεί εσένα κατά βάθος∙ ναι, εσένα εννοεί.

 

6. Ο χωρισμός μου, η επιλογή σου

Παρομοίως με την προηγούμενη κατηγορία, προκειμένου ένας άνθρωπος να μας ψαρέψει, προλειαίνει νέο το έδαφος πριν αφήσει το παλιό. Κάποιες φορές εξαρτάται κι απ’ τις δικές μας προθέσεις το τι θα γίνει με εκείνη τη σχέση. Περίεργο και μάλλον σε ξενερώνει, αλλά αποτελεί κι αυτό μια πρακτική.

 

7. Από έρωτα ρωτάω μόνο

Υπάρχει κάποιος στο περιβάλλον σου, ο οποίος σ’ έχει ταράξει με τις πιο ειδικές ερωτήσεις; Ή μήπως με ερωτήσεις που η απάντηση είναι προφανής, αλλά ρωτάει για «σιγουριά»; Λες να έχει όντως τόσες απορίες και να μην έχει κανέναν άλλον υπόψιν για να του δώσει απαντήσεις; Μήπως θέλει να σε ρωτήσει κάτι πιο προσωπικό, όμως διστάζει; Πιθανότατα ναι.

 

8. Βρε, ταιριάζουμε, σου λέω

Σε περίπτωση που επικοινωνείς μ’ ένα άτομο κι όλως τυχαίως έχετε τα ίδια ενδιαφέροντα, ασχολίες και γούστα, ίσως δεν είναι εκατό τοις εκατό ειλικρινής και προσπαθεί να σας ταιριάξει. Δε χρειάζεται κάποιον μεσολαβητή, κάνει μόνος του όλη τη δουλειά! Είναι κάπως χαριτωμένο. Αν δε θέλει εσένα, όμως, κάτι θέλει στα σίγουρα.

 

Αυτοί κι άλλοι τόσοι τρόποι υπάρχουν για να δείξει κάποιος τα συναισθήματά του, έστω και κάπως αλλόκοτα. Είτε επειδή είμαστε ευρηματικοί, είτε επειδή δεν είμαστε τολμηροί, είτε επειδή είμαστε διακριτικοί. Δε χρειάζεται να νιώθει περίεργα ούτε ο πομπός ούτε ο δέκτης του φλερτ, καθώς αν πετύχει, θα υπάρχει κι ένας αστείος τρόπος να θυμάται ένα ζευγάρι το πώς ξεκίνησε η σχέση. Άλλωστε, μάλλον είναι προτιμότερες αυτές οι μέθοδοι, απ’ ό, τι οι αντιδράσεις σε story. Πώς να το κάνουμε, είναι πιο ευφάνταστες!

Συντάκτης: Ελένη Βαλαβάνη
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου