Article of the day: Η ιστορία που δεν ήξερες για τα minions, από τη Μαρία Πακιακιό.

%ce%b4%cf%83%ce%b5%cf%83%ce%b3%cf%84

Όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται σ’ έναν πιο υγιή τρόπο ζωής. Κάποιοι το κάνουν γιατί απλώς πρέπει -είτε για λόγους υγείας είτε γιατί θέλουν να βελτιώσουν το σώμα τους- κι άλλοι γιατί έχουν μάθει να ζουν έτσι, τηρώντας δηλαδή μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς παρασπονδίες κι εντάσσοντας στο πρόγραμμά τους οποιοδήποτε είδος άσκησης. Αν ανήκεις στην πρώτη κατηγορία, ίσως δε βλέπεις θετικά και με υπερβάλλοντα ζήλο την όλη διαδικασία. Δεν πειράζει, είναι λίγοι αυτοί που το πετυχαίνουν.

Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκεις λοιπόν, σου έχω την απόλυτη πρόκληση, προκειμένου ν’ αλλάξεις κάποιες συμπεριφορές σου και να πετύχεις το παραπάνω. Πρόκειται για μια πρόκληση -“75 hard challenge”- που υπόσχεται σωματική και ψυχική υγεία και διαρκεί εβδομήντα πέντε μέρες. Μην ξεχνάς ότι χρειάζονται μόλις είκοσι μία μέρες για να μας γίνει κάτι συνήθεια. Επίσης η εν λόγω πρόκληση διέπεται από επτά απλούς κανόνες. Πάμε να τους δούμε μαζί.

 

Ισορροπημένη διατροφή

Πώς αλλιώς θα μπορούσε να ξεκινήσει μια τέτοια πρόκληση; Είναι λοιπόν ευκαιρία, στα πλαίσια αυτής, να επισκεφτείς έναν διατροφολόγο για να σου βγάλει διατροφή που ταιριάζει στο σώμα και τον μεταβολισμό σου. Ή αν δε θέλεις να πας για κανέναν λόγο, μπορείς τουλάχιστον να ξεκινήσεις  να τρως υγιεινά κι εφαρμόζοντας τον κανόνα των συχνών, μικρών γευμάτων. Ίσως υπάρξουν σιγμές που θα νιώσεις να λυγίζεις, μόλις όμως δεις τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, θ’ αναθεωρήσεις και θα τονωθεί η αυτοπεποίθησή σου.

 

Γυμναστική δύο φορές την ημέρα

Καλή η σωστή διατροφή, αλλά χωρίς ίχνος γυμναστικής δεν πετυχαίνουμε το μέγιστο δυνατό. Εδώ ο κανόνας είναι λίγο ζόρικος· δύο φορές την ημέρα γυμναστική για τουλάχιστον σαράντα πέντε λεπτά. Επίσης, μία από τις δύο φορές μπορεί να είναι στο σπίτι ή σε κάποιον εσωτερικό χώρο, όμως η άλλη πρέπει να είναι σ’ εξωτερικό -κατά προτίμηση άλσος, πάρκο, παραλία-, γιατί ως γνωστόν η άθληση -κι ιδίως το περπάτημα- στη φύση, εκτός από καλή γυμναστική είναι και το καλύτερο αγχολυτικό.

 

Πιες 2-4 λίτρα νερό την ημέρα

Υπάρχει καλύτερο, πιο αναζωογονητικό και πιο απαραίτητο στοιχείο για τον οργανισμό μας, από το νερό; Σε ξεδιψάει, σ’ ενυδατώνει και σε βοηθάει να νιώθεις κορεσμό, ώστε να μην πεινάς με την ίδια συχνότητα όπως πριν την επαρκή κατανάλωσή του. Δοκίμασε λοιπόν να πιεις αρκετό νερό τη στιγμή που νιώθεις ότι πεινάς. Θα σε φουσκώσει και θα σε ξεγελάσει, έστω και για λίγο. Το νερό είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να προσφέρεις στον οργανισμό σου και γι’ αυτό μην το παραλείπεις.

 

 

Διάβασε 10 σελίδες από το αγαπημένο σου βιβλίο

Σίγουρα θα σου έχει τύχει να ξεκινήσεις ένα βιβλίο το οποίο δεν έχεις τελειώσει ακόμη. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να το κάνεις. Θέσε τον εξής εύκολο στόχο, ώστε να μην το παρατήσεις ξανά· δέκα σελίδες κάθε μέρα είναι αρκετές για να πετύχεις το ζητούμενο κι αυτό δεν είναι άλλο από το να νιώσεις όμορφα. Όμορφα που κατάφερες επιτέλους να το συνεχίσεις και να το τελειώσεις, που τήρησες την υπόσχεση στον εαυτό σου και που του αφιέρωσες χρόνο χαλάρωσης κι ευχαρίστησης. Σ’ αυτό το σημείο, θα ήθελα να προτείνω  την ανάγνωση βιβλίων ψυχολογίας, αφού αυτά ίσως συνεισφέρουν θετικά στην όλη προσπάθεια.

 

Τράβηξε μια φωτογραφία σου κάθε μέρα

Κάθε μέρα που θα πετυχαίνεις κάτι, έστω κι αν είναι φαινομενικά μικρό, βγάλε μια φωτογραφία. Κατάφερες να βελτιώσεις το βάρος σου έστω και για λίγα γραμμάρια; Τράβηξε φωτογραφία. Τελείωσες το αγαπημένο σου βιβλίο; Βγάλε μια φωτογραφία. Έτρεξες δύο χιλιόμετρα αντί για ένα, όπως μέχρι τώρα; Απαθανάτισε τη στιγμή με μια φωτογραφία. Σίγουρα θ’ αναρωτιέσαι πώς θα βοηθήσουν αυτές την όλη διαδικασία. Είναι απλό. Κατά τη διάρκεια της πρόκλησης ή κι όταν θα έχεις φτάσει στα επιθυμητά για σένα αποτελέσματα, αν ανατρέξεις σ’ αυτές θα δεις τη διαφορά και τη βελτίωση και θα νιώσεις χαρούμενος κι ικανοποιημένος, ενώ επίσης θα έχεις ένα παραπάνω κίνητρο σε περίπτωση που σκεφτείς να τα παρατήσεις.

 

Κάνε μια τυχαία πράξη καλοσύνης

Πόσο όμορφο είναι να προσφέρεις σε κόσμο που έχει κάποια ανάγκη ή βρίσκεται σε μια δυσχερή κατάσταση, αφού πέρα από τη βοήθεια που δίνεις επωφελείσαι κι εσύ, νιώθοντας ευφορία κι ευχαρίστηση. Κι αυτό ακριβώς θέλεις να πετυχαίνεις σε κάθε βήμα αυτής της πρόκλησης. Πήγαινε λοιπόν στη γιαγιά σου και βοήθησέ την να πλύνει τα χαλιά. Ανάλαβε να ξεκουράσεις τους γονείς σου, αναλαμβάνοντας κάποιες από τις δουλειές του σπιτιού. Δείξε τους επιτέλους πώς λειτουργεί η ρημάδα η smart tv -που σε παρακαλάνε τόσο καιρό. Κουβάλησε τα ψώνια της γειτόνισσας που δεν μπορεί να τα σηκώσει. Τόσο απλά, αλλά τόσο όμορφα όλα.

 

Κάνε ένα πεντάλεπτο κρύο ντους

Τα οφέλη του κρύου ντους είναι πολλά κι ειδικά αν ξεκινάς την ημέρα σου μ’ αυτόν τον τρόπο. Το κρύο μπάνιο λοιπόν, διεγείρει τον οργανισμό και συμβάλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος, η οποία με τη σειρά της χαρίζει σφριγηλότητα στο δέρμα και συμβάλλει στη λείανση του από τυχόν ύπαρξη της «όψης πορτοκαλιού». Και σκέψου αυτά δεν είναι τα μόνο που προσφέρει. Ακούγεται δύσκολο, ειδικά εάν έξω δεν έχει καύσωνα, αλλά τι είναι πέντε λεπτά μπροστά στα οφέλη του;

Συμπερασματικά,το challenge αυτό προσφέρει ψυχική και σωματική υγεία. Σίγουρα επίσης ισχύει το ρητό «κάθε αρχή και δύσκολη», αλλά όπως είπαμε, χρειάζονται μόνο είκοσι μία μέρες για να συνηθίσουμε κάτι νέο. Κάνε λοιπόν λίγη υπομονή, θα δυσκολευτείς πιθανόν στην αρχή, αλλά στη συνέχεια το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. Εγώ ξεκινάω αύριο κιόλας. Εσύ;

 

Θέλουμε και τη δική σου άποψη!

Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!

Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!

Συντάκτης: Θεοδώρα Αντωνιάδου
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου