Το Maestro προκάλεσε ένα χαμό προβολών πέρυσι κι αυτό γιατί πέρα από τις εκπληκτικές ερμηνείες, τα σκηνικά και τη σκηνοθεσία, κατάφερε να μας μεταφέρει τελείως φυσικά την εικόνα των πραγματικών σχέσεων. Μετέφερε στο φακό σχέσεις που δεν είναι ειδυλλιακά πλασμένες όπως στις ταινίες, αλλά τονίζοντας προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλα τα ζευγάρια και στην πραγματική ζωή. Μας έκανε λοιπόν να διχαστούμε, να μπούμε στη θέση του εξωτερικού παρατηρητή και να δούμε απ’ έξω τις βάσεις του κάθε ζευγαριού. Μια σχέση λοιπόν που μας προκάλεσε πολλές διαφορετικές σκέψεις και φιλοσοφίες, είναι η σχέση του Ορέστη και της Αλεξάνδρας.

Η γνωριμία τους ήταν ενθουσιώδης όπως κάθε άλλος κεραυνοβόλος έρωτας. Ξέρεις πως πάνε αυτά. Γνωρίζεις έναν άνθρωπο, έχετε χημεία και μπαίνεις σε ένα παιχνίδι ταχύτητας για το ποιος θα εκδηλωθεί πιο άμεσα για να πάρουν τα πράγματα το δρόμο τους. Έτσι και με τη δική τους περίπτωση, όπου η Αλεξάνδρα τόλμησε και έκανε το πρώτο βήμα να βρεθούνε μετά τη μάζωξη στο σπίτι της, όπου ο Ορέστης είχε παραστεί για να παίζει πιάνο στους καλεσμένους της. Η αποφασιστικότητα και τα κότσια της τον εξίταραν και μάλιστα ήταν και αναμενόμενα μιας και η Αλεξάνδρα δεν ήταν μια γυναίκα χαμηλών τόνων. Η Αλεξάνδρα από την αρχή εμφανίστηκε με μια απίστευτη αυτοπεποίθηση και δυναμικότητα στους δέκτες μας. Είναι μια γυναίκα που έχει σταθεί μόνη της στα πόδια της, δούλεψε πολύ, κέρδισε πολλά χρήματα και δε φοβάται να ζητήσει επ’ ακριβώς αυτό που θέλει, όποιο κι αν είναι αυτό.

Και έπεσε πάνω στον Ορέστη. Έναν ταλαντούχο μουσικό που προσπαθούσε να βγάλει τα χρήματα του για να ζήσει. Τον εντυπωσίασε ο κόσμος της Αλεξάνδρας μιας και ήταν ένας κόσμος που θα ήθελε πολύ να γνωρίσει. Βλέπεις, όταν δεν έχεις οικονομική άνεση και ευκαιρίες και γνωρίζεις έναν άνθρωπο που τα έχει και μπορεί να κάνει μια πιο ήρεμη -κατ’ εσένα- ζωή και χωρίς ζόρια, όλο αυτό δεν μπορεί παρά να σε κεντρίσει. Έτσι και ο Ορέστης στην πρώτη του επαφή με το κόσμο της. Στάθηκε μόνο στα καλά, σε αυτά που ήθελε να ζήσει, τα καλά μιας πλούσιας και άνετης ζωής, χωρίς να γνωρίζει πως μαζί με αυτά έρχονται και υποχρεώσεις που δε θα του άρεσαν.

Μια ζωή στην υψηλή κοινωνία διέπεται από γνωριμίες που δε θα ήθελες να κάνεις, αλλά πρέπει. Από χαμόγελα που δεν πηγάζουν από την ψυχή σου, από απόψεις που δεν είναι δικές σου απλά πρέπει να τις ενστερνιστείς για να κερδίσεις τις εντυπώσεις απ’ τα εκάστοτε πρόσωπα που σε περιτριγυρίζουν. Κι έπειτα μέρα με τη μέρα αρχίζεις να αφήνεις πίσω την παλιά σου ζωή που σε έκανε να είσαι ότι ήθελες να είσαι, και ενσωματώνεσαι στη ζωή που νόμιζες πως ήθελες. Αρχίζεις να αλλάζεις, να ανεβαίνεις, να κερδίζεις ολοένα και περισσότερα πράγματα από πριν. Και κάποια στιγμή θα κοιταχτείς στον καθρέφτη και δε θα αναγνωρίσεις τον άνθρωπο που αντικρύζεις απέναντι. Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Ορέστη που μπήκε στο κύκλο της Αλεξάνδρας.

Η Αλεξάνδρα προσπαθεί να τον παρακινήσει να ασχοληθεί με τη μουσική ξανά και να περάσει μια οντισιόν για να καταφέρει να γίνει ένας πετυχημένος μουσικός. Κι αυτό γιατί αντιλαμβάνεται πως ο κόσμος της και η δουλειά της δεν είναι γι’ αυτόν. Έτσι, προσπαθεί να τον φέρει κοντά σε αυτά που αγαπούσε, συμπεριλαμβάνοντας και τις γνωριμίες της για να πάρει μια καλή θέση. Κι εκεί που βλέπεις να υπάρχει μια κατανόηση και ένα δείγμα πως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο, σκάνε μαζί όλα τα προβλήματα. Ξέρεις, αυτά τα προβλήματα με το λάθος τάιμινγκ που απλά τονίζουν την παθογένεια της σχέσης, τη στιγμή που σκάνε; Αυτά.

Την ίδια στιγμή που η Αλεξάνδρα μαθαίνει πως το παιδί που κυοφορεί θα γεννηθεί με προβλήματα και πρέπει να το ρίξει, απορρίπτουν τον Ορέστη από την οντισιόν. Το βράδυ στο σπίτι ο καθένας είναι προβληματισμένος και απογοητευμένος από τα δικά του προβλήματα αλλά και με του άλλου. Χωρίς να τα επικοινωνήσουν ποτέ, ο καθένας τα βιώνει μόνος του. Αποστασιοποίηση και μοναξιά. Τα πρώτα συναισθήματα που θα νιώσει ένα ζευγάρι σε μια περίοδο κρίσης και μπορούν να τους πνίξουν με απίστευτη ευκολία.

Έπειτα μπήκε και η απιστία στο παιχνίδι. Όταν ο Ορέστης ανακάλυψε πως η Αλεξάνδρα βρισκόταν ερωτικά με το φίλο της, Ανδρέα. Κι εκεί χωρίς πολλά δράματα, του ήρθε σαν επιφοίτηση η συνειδητοποίηση ότι είναι σε ένα μέρος που δε θα ήθελε να είναι. Πώς όλα γύρω του είναι ψέματα και γκρεμίζονται και έψαξε τρόπο διαφυγής. Ποιον; Το διαζύγιο. Γιατί όταν έχεις καταλάβει πως μια σχέση δεν έχει γερές βάσεις και μπάζει από παντού, είναι καλύτερα να την κλείνεις παρά να ανοίγεις παράλληλους κύκλους μέσα της. Λιγότερο μπέρδεμα και περισσότερη αλήθεια.

Όμως όλα δεν τελειώνουν εύκολα. Η αναγγελία του χωρισμού βρήκε αντίθετη την Αλεξάνδρα όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις των ζευγαριών. Συνήθως ο ένας αντιλαμβάνεται το πρόβλημα της σχέσης και ο άλλος πιστεύει πως δια μαγείας όλα μπορούν να αναιρεθούν και να λυθούν. Κι όταν καταλαβαίνει πως η απόφαση του Ορέστη είναι αμετάκλητη, περνάει στην επίθεση λόγω συναισθηματικής άμυνας. Προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον πόνο που νιώθει, επιτιθέμενη συναισθηματικά στον Ορέστη, ώστε να τον μειώσει και να μεταφέρει όλο το φταίξιμο πάνω του ώστε να εκτονωθεί η θλίψη της.

Οι δρόμοι τους θα ξανασυναντηθούν όταν η ίδια θα βρεθεί στους Παξούς για να τον ξαναβρεί, όπου η ζωή του θα έχει αλλάξει, αλλά η ίδια θα προσπαθήσει να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία επ’ αφορμήν της εγκυμοσύνης της, που ακόμα κι από την αρχή φαίνεται να μην την κερδίζει, οι δυσκολίες που βιώνουν θα της δώσουν την ευκαιρία να είναι η μόνη που θα βρεθεί δίπλα του και θα τον στηρίξει. Το πώς μπορεί να σωθεί ή όχι αυτή η σχέση θα παραμείνει με ένα ερωτηματικό, μέχρι να δούμε και τα επεισόδια της δεύτερης σεζόν του Μαέστρο. Όμως σίγουρα, μιλάμε για ένα αληθοφανές ζευγάρι που το κοινό σίγουρα θα ταυτιστεί μαζί τους και θα προκαλέσει αναθεωρήσεις σε πολλούς τομείς.

 

Πηγή Φωτογραφίας

Συντάκτης: Νίκη Χατζηευστρατίου