Την προηγούμενη εβδομάδα πέρασε το νομοσχέδιο σχετικά με τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών. Η αποδοχή του εν λόγω νομοσχεδίου δημιούργησε ισχυρούς τριγμούς στις εγχώριες συντηρητικές κοινωνίες. Με αφορμή αυτού του γεγονότος, ο Πατέρας Μίχος, ιερέας του Ιερού Ναού της Αγίας Κυριακής στα Τρίκαλα, με μια λιτή κι απέριττη ανακοίνωση στην προσωπική του ιστοσελίδα θέλησε να απέχει από κάθε χριστιανικό πρότυπο και να αποκλείσει από την εκκλησία (του;) τους βουλευτές που ψήφισαν υπέρ του νομοσχεδίου: «»

 

Χαρακτηριστικά έγραψε:

«ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ Ν/Σ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ «ΓΑΜΟ» ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ

Αρνούμενος να σας προσφωνήσω με όποιον τιμητικό τίτλο, για τους λόγους που θα εξηγήσω παρακάτω, δημόσια και με παρρησία, ως Ιερέας του Θεού, Ορθόδοξος Χριστιανός, Γονέας και Εκπαιδευτικός σας απευθύνομαι λέγοντας:

  1. Επειδή όλοι σας είστε βαπτισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, προερχόμενοι από παραδοσιακές οικογένειες (Μάνα-Πατέρας), και επιπλέον, έχετε ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ για να υπηρετείτε το συμφέρον της Χώρας και όλα τα ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ αυτής.
  2. Επειδή υπόκεισθε, όπως και ο κάθε ΈλληνΠολίτης, στο ΙΕΡΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ που έχει ως προμετωπίδα την επίκληση της Αγίας Τριάδος.
  3. Επειδή Συνταγματικά κατοχυρώνεται η προστασία του θεσμού της Οικογενείας ως και των τέκνων αυτής.
  4. Επειδή συνεπικουρείτε, υποτασσόμενοι σε ξένα κελεύσματα, να οδηγηθεί σε εξαφάνιση ο ιερός ρόλος των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια όπως την ξέρουμε αιώνες τώρα και, ακόμα χειρότερα, να καταργηθεί η μητρότητα και η πατρότητα, προβάλλοντας το ξένο προς την Ορθόδοξη Πίστη μοντέλο της ουδέτερης γονεϊκότητας.
  5. Επειδή, μιλώντας ως γονέας αυτή τη στιγμή, πάνω από την αξία των ψυχών και τις καταστρεπτικές συνέπειες που θα έχει αυτό το επαίσχυντο ν/σ για τις τρυφερές ψυχές των παιδιών, τοποθετείτε τις άνομες επιθυμίες ομοφυλοφίλων ενηλίκων (με τις όποιες διαστροφικές τάσεις). Και, φυσικά, έχοντας και την πείρα του Εκπαιδευτικού, δημιουργείται ένα καινοφανές «πρότυπο» για τους νέους και για τις επερχόμενες γενιές, αφού τα παιδιά μιμούνται συχνά τους μεγάλους σε πάμπολλες εκφάνσεις της ζωής.
  6. Επειδή, προσθέτοντας στα παραπάνω,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ τα ίδια τα παιδιά, που είναι το μέλλον της Χώρας και υποψήφιοι Ουρανοπολίτες, να ζήσουν σε ένα αφύσικο περιβάλλον εργαλειοποιώντας τη ΓΥΝΑΙΚΑ (παρένθετη μητέρα και εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών, καθιστώντας τες «μηχανές παραγωγής παιδιών»).

Με την ευκαιρία να αναφέρω και μία εύλογη απορία. Πού κρύφτηκαν οι φεμινιστικές οργανώσεις που είχαν ως σημαία την Ισοτιμία και τον Σεβασμό στη γυναίκα; Ποιος εισαγγελέας θα κάνει παρέμβαση για το εμπόριο βρεφών που θα πάρει τεράστιες διαστάσεις; Χρησιμοποιήσαμε τις εποχές και τις καταστάσεις κατά πώς μας βολεύει;

  1. Επειδή, μιλώ ως Ιερέας τώρα, αντιστρατεύεστε με το δικό σας νόμο το Νόμο του Θεού που προσπαθώ να υπηρετώ ως διάκονος των Ιερών της Πίστεως και της Παραδόσεώς μας, σε μια εποχή που καταρρέουν οι αξίες και τα ιδανικά και σε έναν τόπο όπως ο δικός μας που έχει πληγεί, ίσως και ανεπανόρθωτα από την πρόσφατη πλημμύρα μετην κατάρρευση δεκάδων οικιών, ζώντας σε χωριά φαντάσματα, με την ανερχόμενη ανεργία, με την καταστροφή του αγροτικού και κτηνοτροφικού τομέα, κ. ά.).

Επί τη ευκαιρία, ανθρώπινα ρωτώ, δε θα έπρεπε να βρείτε λίγο χρόνο να επισκεφθείτε για λίγο το ρημαγμένο μας χωριό όλο αυτό το διάστημα που κολυμπούσαμε στο νερό, τη λασπούρα και το σκουπιδαριό, για να μας τονώσετε; (για οικονομική ενίσχυση, βέβαια, ούτε λόγος).

Γνωρίζετε, βέβαια, Αγιογραφικά, αν αισθάνεστε Χριστιανοί, ότι είναι καταδικαστέο και βδελυρό το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας,βλ. Σόδομα-Γόμορρα, Ρωμ. 1,24–32 κ.τ.λ., Πηδάλιο των Ιερών Κανόνων και άλλες Πατρικές διατάξεις.

Καταλαβαίνω

  1. Ότι είναι δύσκολο να «ξεφύγετε» από την κομματική γραμμή που χαράσσει ο πρωθυπουργός, ο οποίος σας κρατά δέσμιους.
  2. Ότι οι ποικίλες απώλειες θα είναι σημαντικές σε ενδεχόμενη απειθαρχία σας.
  3. Ότι για να αναρριχηθείτε (αν θεωρείται αναβάθμιση) εκεί που είστε, κάνατε πολλές συνειδησιακές υποχωρήσεις χωρίς να σεβαστείτε ΟΥΔΟΛΩΣ το κοινό συμφέρον του έρμου του Λαού που δεν έχει κάπου παρηγοριά.

Δεν καταλαβαίνω όμως

  1. Πώς ανερυθρίαστα καταστρέφετε θεσμούς παραδεκτούς αιώνων, που κανείς δεν τόλμησε να αγγίξει, όπως είναι αυτός της Οικογενείας και της φυσιολογικής λειτουργίας του Ανδρογύνου.
  2. Πώς την πίστη του 97% Ορθόδοξου Λαού την απορρίπτετε στον κάλαθο των αχρήστων, άνευ ενδοιασμού.
  3. Με τι θάρρος θα αντικρίσετε τα συγγενικά και οικεία πρόσωπα της περιοχής που σας εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους.
  4. Αν επιθυμείτε ή τουλάχιστον αν θα ανεχτείτε τέτοιου είδους επιλογές από τα φυσικά σας παιδιά (να γίνουν γονείς Α και Β).

Για τους λόγους αυτούς σας διαμηνύω:

Ως Εφημέριος και Ιερέας του Χριστούσυντασσόμενος με την ιερατική μου συνείδηση, που υπηρετεί 23 συναπτά έτη ΧριστόνΕσταυρωμένον και Αναστάντα ότι είστε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ στον Ι.Ν. Αγίας Κυριακής Τρικάλων όπου υπηρετώ.

Αν, παρ’ όλα αυτά, θα τολμήσετε να δρασκελίσετε την αυλόπορτα να γνωρίζετε ότι θα με βρείτε κατά μέτωπον ΑΝΑΧΩΜΑ, ως εποίησαν χρυσά παραδείγματα της Εκκλ. Ιστορίας π.χ. Ιερός Χρυσόστομος έναντι Αυτοκράτειρας Ευδοξίας, Άγιος Αμβρόσιος Μεδιολάνων κατά Θεοδοσίου κ.λπ.

Εις πάσαν Εκκλησιαστικήν ή άλλην εκδήλωσιν της Ενορίας είστε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ, διότι θέσατε από μόνοι σας τον εαυτόν σας εκτός Εκκλησίας ή μάλλον τοποθετείσθε εχθρικά προς Αυτήν.

Θα εξαιρεθεί η συμπεριφορά μας προς τα παραπάνω αν επιδείξετε ειλικρινή και αμετάπτωτη μετάνοια με δημόσια εξομολόγηση-παραδοχή προς το Θεό και τον λαό, έτσι ώστε να συγχωρήσει ο Κύριος αυτό σας το μέγιστο αμάρτημα, όπως και του καθενός μας τα ιδικά του. Το να πέσει κάποιος άνθρωπος σε αμάρτημα (ακόμα και στο πιο τραγικό), είναι ανθρώπινο. Το να εμμένει όμως σ’ αυτό (πόσωδε μάλλον να καμαρώνει κιόλας), είναι σατανικό (ι. Χρυσόστομος).

Διατελών εν προσευχή και εν συνοχή καρδίας, σας εύχομαι καλή φώτιση από το Θεό για τη σωτηρία της ψυχής σας, του τόπου και των παιδιών μας.

παπα Παναγιώτης Μίχος

Πρωτοπρεσβύτερος, Γονιός, Θεολόγος MSc Eκπαιδευτικός M.E. και Ποιμένας των πιστών του χωριού Aγία Κυριακή Τρικάλων.»

 

Με αυτό τον τρόπο ήθελε να δείξει την εναντίωσή του σε ένα δικαίωμα, όπου κατά την κοινή γνώση και κοινή λογική δε θα έπρεπε να τον αφορά, όπως και όλους τους φυσικά «καλοπροαίρετους» χριστιανούς, όπου στα σχόλια κάτω από αυτό το μακροσκελές κείμενο το συγχαίρουν κιόλας ( οι ίδιοι που θα πάνε να κοινωνήσουν την Κυριακή και θα μιλήσουν για αγάπη).

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναρωτηθεί κάποιος πώς και με ποια κριτήρια ένας άνθρωπος με δημόσιο λόγο που εκπροσωπεί τον λόγο του θεού, δεν εκπροσωπεί τον λόγο του θεού; Τι εννοώ θα αναρωτιέστε στο εν λόγω σημείο και θα σας το αναλύσω πάραυτα.

Οι ιερείς είναι οι κύριοι εκπρόσωποι να μεταφέρουν τον λόγο του θεού, τον ίδιο που διδάσκονται τόσο ως τρόπο ζωής του όσο και από τις γραφές που τον περιγράφουν. Δε διδάσκονται πώς θα γίνουν μελλοντικοί ιεροεξεταστές, που θα μεταφέρουν και θα επιβάλουν τον δικό τους λόγο στο θρησκευόμενο πλήθος που τους ακολουθεί. Κι έχουν υποχρέωση να είναι, καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης του λειτουργήματός τους, δεκτικοί με όλους τους ανθρώπους και σίγουρα να μην αφορίζουν λες και τους ανήκει οι εκκλησία, ή η ίδια η πίστη.

Ο Χριστός, όταν κατέβηκε στη γη, άφησε τη Μαρία Μαγδαληνή να του πλύνει τα πόδια με μύρο και τα μαλλιά της, η οποία ήτο μια ιερόδουλη τον καιρό εκείνον. Με αυτή την πράξη του δεν έθεσε κανένα απολύτως όριο για τα βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού πιστού ή μιας καλής οικογένειας. Για ποιον λόγο οι εκπρόσωποι προβαίνουν σε αυτούς τους λόγους και παραμένουν υποδείγματα; Ας τους ενημερώσει κάποιος πως η εκκλησία δεν είναι οίκος των εκάστοτε ιερών αλλά όλων των ανθρώπων που έχουν πίστη. Γιατί όποιοι πιστοί μισούν και χλευάζουν, έχουν χάσει κάθε σκοπό της πίστης τους αυτής και κάθε ουσία. Πόσω δε μάλλον όταν ασκούν κριτική σε ένα λειτούργημα όπου οι λειτουργούντες αυτού, έχουν το ακαταδίωκτο της ελεύθερης σκέψης και δεν είναι άλλο από αυτό του βουλευτού.

Σε μια σκεπτόμενη και αναπτυσσόμενη κοινωνία, τα μόνα όρια που θα έπρεπε να θέτουν οι πολίτες τους είναι εκείνα σε μια αξιοπρεπή διαβίωση (βασική αιτία άσκησης κριτικής στους εκπροσώπους μας στο κοινοβούλιο), σε μια ειρηνική κι εναρμονισμένη διαβίωση μεταξύ των ανθρώπων, πράγμα που προϋποθέτει κοινωνική κι εκπαιδευτική παιδεία βασισμένη στην ενσυναίσθηση.

Συνεπώς, αγαπημένοι ιερείς αλλά και πιστοί δείξτε αγάπη σε όλα τα επίγεια πλάσματα χωρίς να κοιτάτε από κλειδαρότρυπες. Αυτό είναι πίστη. Α, και την οικογένεια τη χαλάει το μίσος, η ζήλια, η κακία και η έλλειψη παιδείας. Τίποτα άλλο.

Συντάκτης: Αμέλια Έβανς
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου