Article of the day: Γνωρίστε τη νέα pillowfigher Ελένη Σωτηροπούλου στο πρώτο της άρθρο! Διάβασέ το εδώ.

%ce%b4%cf%86%ce%b3%ce%b7%ce%b3%cf%86

Έρχεται η ώρα εκείνη που καταλαβαίνεις ότι η σχέση που έχεις δε βγάζει πουθενά. Κι άντε να είσαι εσύ αυτός που θα το καταλάβει πρώτος, αλλά άμα είναι το μέχρι πρότινος ανθρώπου σου, τι κάνεις; Η πρώτη αντίδραση μετά τον χωρισμό είναι ίσως υπερβολική, με σένα να βάφεις τις κουρτίνες στο χρώμα που μισούσε κι άλλα τέτοια πρωτότυπα τεχνάσματα. Έλα όμως που η ζωή δεν είναι τραγούδι, αλλά μερικές φορές κρατάει όσο ένα άσμα.

Αναρωτήσου με τη φωνή μέσα σου (ναι, αυτή που πολλές φορές πνίγεις και την προστάζεις να πάψει) αν αξίζει να σπαταλήσεις ώρες από τη ζωή σου, αναλώνοντας τον εαυτό σου σε κάτι που ήδη ανήκει στο παρελθόν. Έχουμε το παρόν και μόνο αυτό, χωρίς ημίχρονο, χωρίς διακοπή για διαφημίσεις και φυσικά χωρίς παράταση. Είσαι διατεθειμένος να το χαραμίσεις προσφέροντας στον εαυτό σου το τραύμα του χωρισμού με το κουτάλι; Ζούμε μια ζωή γεμάτη άγχος για το άπιαστο και στρες για την καθημερινότητα, για τη δουλειά που είσαι, για το όνειρο που είχες κάποτε και το βεβήλωσες πίσω από ένα γραφείο και μέσα σ’ όλα έχουμε και τα ερωτικά μας που καμιά φορά μας κάνουν ακόμη πιο δύσκολη τη ζωή. Κάνε μια χάρη λοιπόν στον εαυτό σου και γύμνασε το μυαλό σου, να μπορεί να δει τον χωρισμό ρεαλιστικά κι όχι σαν να ήρθε το τέλος του κόσμου.

 

Get Over It! | eBook


€7,00

-----

 

 

Τη στιγμή που θρηνείς το τέλος μια σχέσης, που είναι λογικό να γίνει κι αυτό, το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να νιώσεις καλύτερα. Όμως, δεν παύει να είναι κι αυτό μια επιλογή, όπως κι όλες όσες δεν κάνεις. Ξεσηκώσου από το πάτωμα, τον καναπέ, το κρεβάτι ή το ξένο σπίτι που το έχεις κάνει κατάληψη κι εκπαίδευσε τον εαυτό σου να επανέλθει σταδιακά σε κανονικούς ρυθμούς. Περπάτα, για να μπορέσεις μετά να τρέξεις.

Κι όταν λέμε περπάτα, εννοούμε κυριολεκτικά. 30 λεπτά απλού περπατήματος την ημέρα σε κάνουν πιο ενεργητικό, ευδιάθετο και πιο λειτουργικό. Είναι η σεροτονίνη και η αδρεναλίνη. Ξύπνα το σώμα σου κι εστίασε σε πρακτικά ζητήματα, για να αναγκάσεις το μυαλό σου να έρθει στα ίσια του. Αν θεωρείς ότι το χρειάζεσαι, δοκίμασε την ψυχοθεραπεία, βασικά το χρειάζεσαι, όπως όλοι, καθώς και ποιος δε χρειάζεται λίγη καθοδήγηση για να τα βρει καλύτερα με τον εαυτό του;

Κι η αισιοδοξία είναι point of view κι επίσης είναι επιλογή. Ανοίξου προς όλα όσα είναι τώρα ανοιχτά, βγες για ένα ποτό, άκου το πρωί που θα πηγαίνεις στη δουλειά σου τα αγαπημένα σου τραγούδια, καλόμαθε τον εαυτό σου και βίωσε τις στιγμές σου σαν να κάνεις ενα εκπαιδευτικό ταξίδι επούλωσης.

Ένα καλό φαγητό, μια καλή συζήτηση με φίλους, καινούριους και παλιούς, με τους γονείς σου, θα σε ηρεμήσουν. Αντάλλαξε απόψεις και δες τι έχουν να σου πούνε και οι άλλοι, άκου διαφορετικές οπτικές γωνίες, γιατί όλοι σε καταλαβαίνουν αν έχεις διάθεση να επικοινωνήσεις και το προσπαθείς. Πόσες φορές σκεφτόσουν να πεις ή να κάνεις κάτι που σου φαινόταν τόσο μαύρο στην αρχή και στο τέλος διαπίστωσες ότι δεν ήταν και τόσο άσχημα τελικά μωρέ τα πράγματα. Μη χάνεσαι στις σκέψεις σου και μην αφήνεις τον εαυτό σου στον βάλτο. Καθάρισε τις μπότες από τη λάσπη και προχώρα στο μονοπάτι που έχεις επιλέξει ή τσαλαβούτα με χάρη στα νερά, μέχρι να ελαφρύνει το βήμα σου. Κι ύστερα, ποιος σε πιάνει!

Συντάκτης: Ελευθερία Νάκα
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου